Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilket pyssel i sommar?

Pocketbokfodral (+bok från bokhyllan)
18
28%
Tehuva
Inga röster
0%
Mössa
2
3%
Grytunderlägg
3
5%
Grytlappar
2
3%
Glasögonfodral
Inga röster
0%
Ramar
Inga röster
0%
Nyckelring
3
5%
servettringar
Inga röster
0%
Förkläde
6
9%
Kuddfodral
2
3%
Kylskåpsmagneter
1
2%
Smycke
19
29%
Leksak
8
12%
"Favorit i repris"
1
2%
Användarens profilbild
Av HH
Har bestämmt mig nu,så min röst har gått till nyckelring!
Men kan tänka mig Mössa, Förkläde, Leksak eller Smycke, tja istortsätt allt annat i och för sig, men det lät som intressantast. Spännande och se vad som tar hem omröstningen... :)
Användarens profilbild
Av zmurfan
För tillfället "leder" pocketbokfodral + bok och smycke.
Kanske vi kan göra både två i ett sommarbyte?
Användarens profilbild
Av doddit
Velade mellan smycke och leksak. Det blev smycke till slut. Har varit sugen på att prova det länge nu.
Användarens profilbild
Av thanisa
Ett semesterbyte hade varit roligt. Med det menar jag att man gör något av saker man hittar finner under semestern. Det går väl att hitta mängder med saker som kan bli ett roligt byte. Man kanske kan samla kaffeförpackningar och sy en väska av det Bild lånad bild från tradera. Eller så kanske en tavla av strandmatrial eller en ljusstake av drivved. SKulle kunna bli så himla många olika saker.
Användarens profilbild
Av solängel
Jag tycker det kunde vara kul med ett grytunderlägg, fast jag är nog med vad det än blir. Och blir det jämnt skägg mellan pocket och smycke tycker jag det var en jättebra idé med ett litet "dubbel-byte"! Skulle kanske läst hela tråden innnan jag röstade :hmm:

Fast mössa kan vi väl vänta med till typ september-oktober, när det blir säsong igen? Vill inte tänka på mössor nu... :lol: Men i höst gör jag gärna en mössa. provade en idé i påskas som blev *harklar mig blygsamt* riktigt bra! :D Och som jag gärna utsätter en sb:are för :wink:
Användarens profilbild
Av Fryle
zmurfan skrev:För tillfället "leder" pocketbokfodral + bok och smycke.
Nej, jag vill inte ha ett dubbelbyte. Jag vill gärna byta pocketboksfodral med eller utan bok, men jag vill varken få eller göra smycke. Med ett byte i taget är det lättare att bestämma om man vill vara med eller inte.
Användarens profilbild
Av Summer
*tass* Röstade på pocketbok-fodral.
Användarens profilbild
Av zandrama
Fryle skrev:
zmurfan skrev:För tillfället "leder" pocketbokfodral + bok och smycke.
Nej, jag vill inte ha ett dubbelbyte. Jag vill gärna byta pocketboksfodral med eller utan bok, men jag vill varken få eller göra smycke. Med ett byte i taget är det lättare att bestämma om man vill vara med eller inte.
Jag håller med Fryle, smycken och pocketbokfodral för sig isf.
Av Enid
Jag röstade på pocketboksfodral. Men någon bok från bokhyllan kan jag tyvärr inte skicka, får köpa en ny isf.. alla våra böcker (och de flesta andra "vuxensaker") ligger nämnligen magasinerade eftersom vi bor så trångt :roll: :( .

Som tur är får symaskinen fortfarande plats här hemma iaf :wink: (om än förvarad under köksbordet).
Av Emmiez
jag röstade på leksak :)
Av Tigerlilja
Röstade på smycke.
Användarens profilbild
Av schmut
thanisa skrev:Ett semesterbyte hade varit roligt. Med det menar jag att man gör något av saker man hittar finner under semestern. Det går väl att hitta mängder med saker som kan bli ett roligt byte. Man kanske kan samla kaffeförpackningar och sy en väska av det Bild lånad bild från tradera. Eller så kanske en tavla av strandmatrial eller en ljusstake av drivved. SKulle kunna bli så himla många olika saker.
ett återvinningsbyte!
det är ju superbt! göra fina saker av junk.
Användarens profilbild
Av zandrama
schmut skrev:
thanisa skrev:Ett semesterbyte hade varit roligt. Med det menar jag att man gör något av saker man hittar finner under semestern. Det går väl att hitta mängder med saker som kan bli ett roligt byte. Man kanske kan samla kaffeförpackningar och sy en väska av det Bild lånad bild från tradera. Eller så kanske en tavla av strandmatrial eller en ljusstake av drivved. SKulle kunna bli så himla många olika saker.
ett återvinningsbyte!
det är ju superbt! göra fina saker av junk.
Jag röstar på återvinningsbyte nångång också! 8)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Röstar och tassar för att se vad det blir. Avvaktar lite med anmälan, är bara sugen på att göra vissa saker :P

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?