Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SoFaD
jag fick ringar idag som jag beställde 24/10. det drogs 204 kronor från mitt konto, jag chansade och det funkade :-)
hoppas du får dina snart!!
Användarens profilbild
Av Panakeia
fick svar från slingrings idag....vad ä r det de tycker jag ska göra?
Dear Sandra,

I suspect that your rings were held up in customs. Please use the number LY553785091US to inquire in customs, and hopefully they will have your rings for you.
Sincerely,
Rochelle Price
Användarens profilbild
Av Kristina
Det verkar ju vara paketnumret, så om du ringer tullen och uppger det numret borde dom veta.
Användarens profilbild
Av maimiti
Sandra skrev:fick svar från slingrings idag....vad ä r det de tycker jag ska göra?
Dear Sandra,

I suspect that your rings were held up in customs. Please use the number LY553785091US to inquire in customs, and hopefully they will have your rings for you.
Sincerely,
Rochelle Price
Jag sökte efter numret på postens hemsida och fick det här resultatet
Här är dina försändelser!
Nedan ser du var dina paket, brev, REK- eller expressförsändelser befinner sig.
Antal: 1 försändelse

« Tillbaka till söksidan
« Ny sökning

LY553785091US
Från: -
Till: US

Här är din försändelse:
31 okt kl 15:23
Kan hämtas ut på Tobakshörnan
Det verkar redan vara framme men det kan hända att någon avi inte skickats ut. Bortglömt? Sånt händer ju. Jag fick en avi en gång men när jag kom ner till posten fanns inget paket :( Det visade sig att posten lämnat paketen till fel kontor ;)
Användarens profilbild
Av maimiti
Klickade på pluset om mer info och då stod det så här:
31 okt kl 15:23
Tobakshörnan, Försändelsen finns på mottagarens serviceställe. Påminnelseavi har skickats till mottagaren
18 okt kl 09:50
Tobakshörnan, Försändelsen har kommit till mottagarens serviceställe. Rek - Utlämningsavi har skickats till mottagaren. Express - försändelsen har överlämnats för utkörning.
18 okt kl 07:24
Postcenter Hemvägen, Försändelsen är på väg till mottagaren utdelningsområde
18 okt kl 02:46
Göteborg, Försändelsen har sorterats på Postterminal
17 okt kl 16:54
Stockholm Utr Arl, Försändelsen har kommit från avsändarlandet till Postens utrikesterminal för sortering.
14 okt kl 12:42
U.S.A., Avsändaren har lämnat in försändelsen i utlandet.
Så om du beställde för en månad sedan så skickades inte paketet förrän två veckor efter att du betalt...
Användarens profilbild
Av Panakeia
okej, så paketet finns att hämta på tobakshörnan, men aviN HAR KOMMIT BORT på posten och därför så vet jag inte om det, haR JAG FATTAT RÄTT?
isf kan jag bara knalla dit å hämta det va?
Användarens profilbild
Av diddeldi
Sandra skrev:okej, så paketet finns att hämta på tobakshörnan, men aviN HAR KOMMIT BORT på posten och därför så vet jag inte om det, haR JAG FATTAT RÄTT?
isf kan jag bara knalla dit å hämta det va?
nix, du behöver fortfarande avin. men den nya borde du få idag eftersom de skickade den igår.
Användarens profilbild
Av Panakeia
aha!! men jag hämptade iof hoppisen ytna avi...den hade joar käkat upp...det är väl annat i en liten stad kanske, de bryr sig väl itne så mycket....men avin bör ju som du säger ligga i lådan typ...nu för posten har nog kommit....
Grrrr tacka vet jag lantbrevbärare, då händer inte sdånnthär....avi å trassel....ursch!
Användarens profilbild
Av Alven
Sandra skrev:Grrrr tacka vet jag lantbrevbärare, då händer inte sdånnthär....avi å trassel....ursch!
Ehh... fråga Marcy vad hon tycker om sin lantbrevbärare :wink:
Av Petra
Här får vi grannarnas post och vissa saker fastnar på postkontoret. hade inte min svägerska jobbat på posten hade inte jag fått några av mina sjalr utan dom hade gått tillbaka som ohämtat paket. :cry:
Användarens profilbild
Av marlene
Alven skrev:
Sandra skrev:Grrrr tacka vet jag lantbrevbärare, då händer inte sdånnthär....avi å trassel....ursch!
Ehh... fråga Marcy vad hon tycker om sin lantbrevbärare :wink:
Nu blir jag ju nyfiken :lol: Måste ta och fråga...
Användarens profilbild
Av Panakeia
vist, vi fick också mycket av grannens post, (min far heter johnny johansson och grannen johnny johnsson, så kanske inte så konstigt) pappa tog det mest som en komplimang att hans boddybildergrejjer kom till oss :wink:
Användarens profilbild
Av Panakeia
nu har jag hämtat dem, det var inga problem, särskillt inte när jag hade postkoden! så nu ligger de här...runda och fina!!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?