Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Fryle skrev:Idag fick jag en fantastiskt fin trasa, tack snälla Britt! Jag har tagit en bild av den men får inte in den i datorn, åtminstone inte ikväll. Det är en hemvävd trasa i blått och vitt i generöst mått, jättefin helt enkelt!Och nu hoppas jag du använder den som trasa och inte som duk som andra har gjort
Britt skrev:Jo, jag planerar faktiskt att använda den som trasa, även om den verkligen är fin nog att ha som duk. Precis som du tror jag den kommer att fungera bäst efter en eller några tvättar. (Får nog inte in bilden idag heller, men den kommer...)Fryle skrev:Idag fick jag en fantastiskt fin trasa, tack snälla Britt! Jag har tagit en bild av den men får inte in den i datorn, åtminstone inte ikväll. Det är en hemvävd trasa i blått och vitt i generöst mått, jättefin helt enkelt!Och nu hoppas jag du använder den som trasa och inte som duk som andra har gjort.
Fryle skrev:Idag fick jag en fantastiskt fin trasa, tack snälla Britt! Jag har tagit en bild av den men får inte in den i datorn, åtminstone inte ikväll. Det är en hemvävd trasa i blått och vitt i generöst mått, jättefin helt enkelt!Häftigt med en hemvävd! Jag väntar spänt på bild!
Fryle skrev:Annarz kan du ha den zom duk några gånger och när den är intvättad får den bli traza.Britt skrev:Jo, jag planerar faktiskt att använda den som trasa, även om den verkligen är fin nog att ha som duk. Precis som du tror jag den kommer att fungera bäst efter en eller några tvättar. (Får nog inte in bilden idag heller, men den kommer...)Fryle skrev:Idag fick jag en fantastiskt fin trasa, tack snälla Britt! Jag har tagit en bild av den men får inte in den i datorn, åtminstone inte ikväll. Det är en hemvävd trasa i blått och vitt i generöst mått, jättefin helt enkelt!Och nu hoppas jag du använder den som trasa och inte som duk som andra har gjort.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?