Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
jag hinner nog inte, när det tagit 3 veckor att virka 5 cm så blir det en liiiiten trasa från mig i så fall ;-)
Användarens profilbild
Av binaem
Helene-Gia skrev:Jag behöver nog ett klargörande :hmm:
Byter man disktrasa mot disktrasa eller hur var det tänkt?!?
jepp. Som vanligt byter man något egenproducerat mot någon annans egenproducerade.
Användarens profilbild
Av knutis
åh, jag vill inte vara med :wink: , men en trasa skulle jag vill ha. Ingen som vill sticka/ virka en extra till mig? :roll: ( mot betalning förståss)
Användarens profilbild
Av doddit
Jag har aldrig stickat eller virkat nåt(nja, på syslöjden i mellanstadiet kanske) Om någon kan lära mig så är jag gärna med :help:
Av Trista
Hej, jag är gärna med och stickar disktrassor (håller på med en just nu), När är det i så fall slutdatum för disktrassorna?

Doddit, om du vill ha hjälp att lära dig sticka kan jag lära dig... Virka är jag dock inte så bra på...
Av Ponyo
Man kanske ska ta och vara med på dett byte med :D
Var köper man lingarn?
Användarens profilbild
Av sofiutane
Precis vad jag undrade...
Av Emmiez
vad är det för speciellt med lindisktrasor? jag har aldrig varit i kontakt med det.
Användarens profilbild
Av binaem
Trista skrev:Hej, jag är gärna med och stickar disktrassor (håller på med en just nu), När är det i så fall slutdatum för disktrassorna?

Doddit, om du vill ha hjälp att lära dig sticka kan jag lära dig... Virka är jag dock inte så bra på...
Siste juni ska de vara skickade.
Användarens profilbild
Av binaem
Emmiez skrev:vad är det för speciellt med lindisktrasor? jag har aldrig varit i kontakt med det.
Sök på sjalbarn så får du veta. Lin har en bra uppsugningsförmåga kan man väl kortfattat säga. Och jag gillar att de är återanvändningsbara massor av gånger och har man ett gäng kan man slänga dem i tvätten efter nåra få dagar och ta fram en ny och alltid ha en fräsh trasa istället för wettexdukar som man använder tills de boksatvligt talat stinker och är bakteriehärdar.
Användarens profilbild
Av sarahlc
Ja, vad roligt! jag hoppar gärna på! :D

Anmälda:
Binaem
Fryle
Knyttet & K
Kaffemoster
Marion
Nettan
sarahlc
zmurfan
Användarens profilbild
Av sarahlc
binaem skrev:
Emmiez skrev:vad är det för speciellt med lindisktrasor? jag har aldrig varit i kontakt med det.
Sök på sjalbarn så får du veta. Lin har en bra uppsugningsförmåga kan man väl kortfattat säga. Och jag gillar att de är återanvändningsbara massor av gånger och har man ett gäng kan man slänga dem i tvätten efter nåra få dagar och ta fram en ny och alltid ha en fräsh trasa istället för wettexdukar som man använder tills de boksatvligt talat stinker och är bakteriehärdar.
plus att när de är utslitna (efter ganska lång tids användning) kan man slänga dem på komposten. :tumsup:
Av Emmiez
sarahlc skrev:
binaem skrev:
plus att när de är utslitna (efter ganska lång tids användning) kan man slänga dem på komposten. :tumsup:
i komposten? :lol: känns konstigt att slänga disktrasor i komposten :)

ska söka lite på sjalbarn om det nu så får vi se om jag ska va med eller inte.
Av Ponyo
Jag är med!

Anmälda:
Binaem
Bubbi
Fryle
Knyttet & K
Kaffemoster
Marion
Nettan
sarahlc
zmurfan
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?