Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sirisirius
Mamasamueli skrev::( Tyvärr, nu är det lynchning som gäller. :nono: Förstöra en sjal, det är närapå så att man blir utestängd ur klubben av ett sånt brott.
Nu har jag bilder i kameran, men lägger jag upp dem så lär jag väl få hela sjalbarn efter mig, jag blir förkastad, släpad i lera, tjära och rullad i fjädrar.
Vad ska jag göra utan sjalbarn??? Är det värt det?? Ska jag säga att jag bara skoja?? :hmm:
Ett liv utan sjalbarn som ett liv utan mat, vad gör man? Umgås med familjen? Spendera tid ute i solen? Frågorna är många, svaren är få.
Min framtid finns i kameran....
Användarens profilbild
Av sirisirius
jag71 skrev:Ska jag göra dig lite glader genom att säg att det kunde varit värre? Jag hade en väninna som hade färgat håret svart. Ganska långt, en bit ner på ryggen. Hon kom hem en natt och bestämde sig för att bleka håret. Helt nykter var hon ju inte. TOg blekmedel och vätesuproxid (eller vad det nu heter) blandade ihop och hade in i håret. Kanske ska säga att det inte var i sverige så det var stark vätesuproxid (inte ens min gamla frisör använder något så stark till hår, sa hon - frisören alltså). Skulle titta på tv i några minuter men somnade och vaknade inte förräns på morgonen (vilket gör åtminstonde sex timmar). Hårbotten gjorde ont! När hon väl kom på att hon hade blekmedel i håret så sköljde hon ur det och det var ju inte bara blekmedlet som försvann. Håret var vitt! Riktigt vitt fast det var inte långt längre utan det var som längst tre-fyra centimeter och rejält förstört. Håret som hade trillat ner i badkaret var inte hår utan bara en kletig massa. Hårbotten var sårig men inte helt förstörd. Hon tröstade sig med att håret växer ut,vilket tog lååång tid. Du kanske kan trösta dig med att det bara var en sjal.
eeeehhh... :oops: Stackarn!

Det är inte nu jag ska erkänna att jag har gjort samma sak fast med en permanent? Hela håret vart tuggummi. Jag och starka medel går inte ihop tydligen. :roll:
Användarens profilbild
Av sirisirius
SQ skrev:Nej så trist! *kramar om* Men vad var det för sjal då?
Som tur var en väldigt ful sjal (enligt min mening, tycke och smak) en Jakob.
Användarens profilbild
Av sirisirius
belinda skrev:ok! har den trasat sönder tyget :shock: eller vad har hänt? Låter väldigt tråkigt :(
Bara liite trasigt...
Användarens profilbild
Av zmurfan
sirisirius skrev:
belinda skrev:ok! har den trasat sönder tyget :shock: eller vad har hänt? Låter väldigt tråkigt :(
Bara liite trasigt...
Går det använda nånting av sjalen till nånting? En liten bit till näsduk?
Användarens profilbild
Av Cayenne
...fast jag vet att glis är ute efter en sjal att ha när hon renoverar huset......
Användarens profilbild
Av Bina
jag71 skrev:Ska jag göra dig lite glader genom att säg att det kunde varit värre? Jag hade en väninna som hade färgat håret svart. Ganska långt, en bit ner på ryggen. Hon kom hem en natt och bestämde sig för att bleka håret. Helt nykter var hon ju inte. TOg blekmedel och vätesuproxid (eller vad det nu heter) blandade ihop och hade in i håret. Kanske ska säga att det inte var i sverige så det var stark vätesuproxid (inte ens min gamla frisör använder något så stark till hår, sa hon - frisören alltså). Skulle titta på tv i några minuter men somnade och vaknade inte förräns på morgonen (vilket gör åtminstonde sex timmar). Hårbotten gjorde ont! När hon väl kom på att hon hade blekmedel i håret så sköljde hon ur det och det var ju inte bara blekmedlet som försvann. Håret var vitt! Riktigt vitt fast det var inte långt längre utan det var som längst tre-fyra centimeter och rejält förstört. Håret som hade trillat ner i badkaret var inte hår utan bara en kletig massa. Hårbotten var sårig men inte helt förstörd. Hon tröstade sig med att håret växer ut,vilket tog lååång tid. Du kanske kan trösta dig med att det bara var en sjal.
:shock: :rofl:
Användarens profilbild
Av Asia
sirisirius skrev:
eeeehhh... :oops: Stackarn!

Det är inte nu jag ska erkänna att jag har gjort samma sak fast med en permanent? Hela håret vart tuggummi. Jag och starka medel går inte ihop tydligen. :roll:
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av bani
Tänk, du kunde ha postat anonymt under Känsligt. :this:

Nu MÅSTE vi se bild, och se det som i upplysningssyfte - gör inte så här ni andra typ.
Av Ponyo
För om det bara är färgen som är tokig, så kan du alltid färga den svart och sälja den. Vi är nog några här som gillar svart :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
bani skrev:Tänk, du kunde ha postat anonymt under Känsligt. :this:

Nu MÅSTE vi se bild, och se det som i upplysningssyfte - gör inte så här ni andra typ.
:iagree:

och så får du lägga in en länk till bildtråden i tråden "gör inte så här - lär av andras misstag".
Användarens profilbild
Av sirisirius
Ok... här kommer bildbevis. Känsliga själar varnas!!

Bild
Bild
Bild

Men det blev ganska fin färg på den.. :hide:
Användarens profilbild
Av Bina
:ooops:
Senast redigerad av Bina den mån maj 12, 2008 14:06, redigerad totalt 1 gånger.
Av Ponyo
Oj! :shock:
Stackars dig!

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?