Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av McMorrigan
:lol: Oj! Hm.... nu gäller det alltså bara att hon får tummen ur...... Hon kan vara lite seg i starten men jag ska hälsa att det finns intresse för det mesta! :wink:
Bör hon göra paket med flera sorter i eller ett och ett...... Vad tycker ni?
Användarens profilbild
Av aneeha
tass
Användarens profilbild
Av puppan
Jag är också intresserad :D
Användarens profilbild
Av zandrama
florin skrev:Jag är oxå intresserad, främst av trikå.

Jag köper helst tygerna var för sig. Ofta är det nått man inte gillar när de packas ihop flera tyger i smama hög...
:iagree:
Användarens profilbild
Av Fina
Hej här är en till som vill vara med! :hello: Jag är främst intresserad av trikå men visa vad som finns! :D
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Annika80 skrev:helt klart intresserad!!! Suomi :heart: (är ju finne ju :lol: )
En del av tygerna kommer från finska märket Taitoo! Nu kom jag äntligen på det! :lol:

Nu har jag iaf talat om att intresse finns så får vi se hur snabbt hon kan få fram lite tyg! :-)
Om det blir paket eller inte visar sig vilket som är enklast för henne (och mig)
Av Marine78
florin skrev:Jag är oxå intresserad, främst av trikå.

Jag köper helst tygerna var för sig. Ofta är det nått man inte gillar när de packas ihop flera tyger i smama hög...
*piper förskräckt* Jooo intresse finns definitivt!
Användarens profilbild
Av Anso
Åh himmel, inte mer tyg!!!!
Jag är också intresserad om det av någon händelse skulle bli något kvar. Men inget "tjejigt" rosa om det går att undvika. :)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Anso skrev:Åh himmel, inte mer tyg!!!!
Jag är också intresserad om det av någon händelse skulle bli något kvar. Men inget "tjejigt" rosa om det går att undvika. :)
Hon har fyra tjejer och fem killar (eg fem av varje men de har förlorat en dotter tidigt) Så det finns allt möjligt! :lol:
Dock älskar hon själv rååååsa! :wink:
Användarens profilbild
Av Häjk
*Räcker blygt upp handen* Intresserad :hello:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?