Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sofiaengvall
Hmm... testade sömmen men den blir inte alls som på bilden. Det blir två små "berg" och sedan två raka (__M__M__M__M ungefär men väldigt ojämt och fult)... men så verkar ingen söm jag testade bli rätt heller. :(
Tja, raksöm och zicksack fungerar iaf, förutom att vissa stygn "inte tar" nålen åker bara upp pch ner. Det verkar hända mindre sällan när jag syr snabbare... och jag som nyss servade maskinen för 1500 kr. :(

Ha dé! :)
Användarens profilbild
Av lotti
sofiaengvall skrev:Hmm... testade sömmen men den blir inte alls som på bilden. Det blir två små "berg" och sedan två raka (__M__M__M__M ungefär men väldigt ojämt och fult)... men så verkar ingen söm jag testade bli rätt heller. :(
Tja, raksöm och zicksack fungerar iaf, förutom att vissa stygn "inte tar" nålen åker bara upp pch ner. Det verkar hända mindre sällan när jag syr snabbare... och jag som nyss servade maskinen för 1500 kr. :(

Ha dé! :)
Vet inte om det är samma, men det är (tror jag utan att se maskinen framför mig) den blå inställningen på knapp A :wink:

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?