Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad ska vi byta i maj

Barnplagg
26
67%
Kuddfodral
13
33%
Av Ponyo
:P
Vad roligt om det blir barnkläder :D
Men hur gör man rent praktiskt, med storlekar och så?
Användarens profilbild
Av Maddemoa
i aprilbytet gjorde vi så att när man pm:ade sin adress skrev man bla barnens klädstorlekar. Det borde väl gå bra denna gången också.
Användarens profilbild
Av Fryle
Monia skrev:
zmurfan skrev:
thanisa skrev:Men paratades det inte inför förra tråden om ett lindisketrasebyte? Det fanns inte med som alternativ i röstningen men togs upp på ett antal ställen i tråden?
Jag röstar för att det blir junis byte!

Jag kan arrangera det då. :)
Perfekt.... Juni - sticka lindisktrasa :notes: :wink: .... eller går det att virka???
Jo, det var sagt att vi skulle byta disktrasor i maj, men vi kan ju skjuta det till juni då zmurfan håller i det. Man kan sticka, virka, sy eller varför inte väva en lintrasa...
Användarens profilbild
Av nevin
Den här gången vill gärna jag vara med också, jag röstar på barnkläder. Jag är ingen hejare på att sy såna, men nog ska man kunna pyssla ihop något iallafall :D
Användarens profilbild
Av Hello
Fryle skrev:
Monia skrev:
zmurfan skrev:
thanisa skrev:Men paratades det inte inför förra tråden om ett lindisketrasebyte? Det fanns inte med som alternativ i röstningen men togs upp på ett antal ställen i tråden?
Jag röstar för att det blir junis byte!

Jag kan arrangera det då. :)
Perfekt.... Juni - sticka lindisktrasa :notes: :wink: .... eller går det att virka???
Jo, det var sagt att vi skulle byta disktrasor i maj, men vi kan ju skjuta det till juni då zmurfan håller i det. Man kan sticka, virka, sy eller varför inte väva en lintrasa...
Förlåt!! :oops: :hide: Det hade gått mig helt förbi!
Det verkar kännas ok för de flesta att skjuta på det till juni så slipper vi blanda ihop och bli förvirrade??
Användarens profilbild
Av zandrama
Kuddfodral. :)
Användarens profilbild
Av ernamalin
När ska det bli förkläde då? :roll: behöver verkligen ett nytt...
Användarens profilbild
Av zingo
zmurfan skrev:Jag känner mig inte så bra på barnplagg så jag röstar på kuddfodral.
:iagree: Kände lika som dig zmurfan!
Av Emmiez
barnplagg tycker jag :)
Användarens profilbild
Av zandrama
Bubbi skrev::P
Vad roligt om det blir barnkläder :D
Men hur gör man rent praktiskt, med storlekar och så?
Jag antar att de som är med i bytet pmar storlekarna på sina barn tillsammans med sitt namn och adress, och så får man alltihop tillsammans.
Av Smultronbarn
Jag röstade på kuddfodral. :D

Men blir det barnplagg så går det också bra, fast det blir nog inget stickat här i så fall... bättre på att sy än att sticka känns det som. :oops: :wink:

Lindisktrasa i juni :notes: ....menmen...Jag vill ju ha en - men vet inte hur jag ska kunnan tillverka en till någon annan. Går det bra med vilket lingarn som helst??
Användarens profilbild
Av doddit
Nu har jag sett dom här bytestrådarna ett tag men jag fattar inte riktigt hur det går till.
Vad är det för regler? Hur gör man för att vara med? Jag vill också byta saker. :)
Användarens profilbild
Av erisara
Jag har fler kuddfodral än vad jag behövr så jag röstade på barnplagg. Dessutom tycker jag barnplagg är roligare att sy.
Användarens profilbild
Av Fina
Jag röstade på kuddfodral av den anledningen att jag inte kan sy något som är större i stl än vad E har. :oops: Måste lixom ha någon att prova på. :wink:
Användarens profilbild
Av aneeha
jag är inte helt säker på att jag är med denna månad men röstade på barnplagg
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?