Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sanfora
mist skrev:
Det råkar vara så att jag har enhel del rosa velour.... och jag tror inte att jag behöver allt EGENTLIGEN. Så, vill du byta mot något fint tyg?
Nu äntligen har jag mätt - jag skulle behöver ha ca 60x60. Hur bred är den? Får jag ta så här lite eller hur mkt har du egentligen...?
Senast redigerad av Sanfora den fre apr 18, 2008 14:53, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sofiutane
Jag har det här tyget i 3 kappor plus två små-kappor (de ligger alla dubbelvikta på bilden). Är intresserad av mudd i alla de färger eller velour (ej blå). Nån??

Bild
Bild
Av Marine78
Någon förresten som är intresserad utav lite 70-talsmuddväv? Jag har fem meter i fyra olika färgvarianter (randiga) på 40 cm bredd ca. Inser att jag aldrig kommer använda dem eftersom jag vill ha mycket stechigare muddväv! Och inte fullt så sträv heller. Den var lite annorlunda på den tiden ;-) Byter gärna mot röd, orange, grön eller svart muddväv eller något trevligt trikåtyg. Mina fem meter mot två meter utav dagens muddväv kanske, eller en meter trikåtyg ;-) Kan ordna bild om en stund
Användarens profilbild
Av florin
sofiutane skrev:Jag har det här tyget i 3 kappor plus två små-kappor (de ligger alla dubbelvikta på bilden). Är intresserad av mudd i alla de färger eller velour (ej blå). Nån??

Bild
Bild
Jag vill byta! Har mudd i diverse kulörer och velour!!!! maila mig så fixar jag bilder
Användarens profilbild
Av Silverälva
Sanfora skrev:
mist skrev:Eller ska det ligga nån annanstans?

Det råkar vara så att jag har enhel del rosa velour.... och jag tror inte att jag behöver allt EGENTLIGEN. Så, vill du byta mot något fint tyg?
Jag har inget jag vill byta bort, men är intresserad av att köpa rosa velour... :roll:
Hur mycket behöver du?
Användarens profilbild
Av Sanfora
mist skrev:
Sanfora skrev:
mist skrev:Eller ska det ligga nån annanstans?

Jag har inget jag vill byta bort, men är intresserad av att köpa rosa velour... :roll:
Hur mycket behöver du?
svårt att räkna, men tänkte mig till ett liv till en klänning till en storlek 116. Jag har ett mönster, ska kolla på det under kvällen det är ju inte flera meter iaf ;-)

jag har förresten ett kanin och elefanttyg från panduro, vanlig bomull. något, kanske?
Bild
finare färger irl
Bild
har visst det här också, vanlig bomull
Senast redigerad av Sanfora den ons apr 16, 2008 16:50, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av jag71
Sanfora skrev: jag har förresten ett kanin och elefanttyg från panduro, vanlig bomull. något, kanske?
Bild
finare färger irl
Det tyckte jag om! Jag borde ha en hel del att byta med men nu har jag ju inte tid att gå igenom och kolla :cry: :cry:
Användarens profilbild
Av Sanfora
jag71 skrev: Det tyckte jag om! Jag borde ha en hel del att byta med men nu har jag ju inte tid att gå igenom och kolla :cry: :cry:
Men köpa då? Det är drygt 2 meter, hela eller en del?
Senast redigerad av Sanfora den ons apr 16, 2008 17:29, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Jag kan också tänka mig lite byten.... Tyvärr är jag så fånig att jag har svårt att göra mig av med tyger! :oops:
Jag ska försöka fota ngt som jag kanske kan inse att jag inte kommer sätta saxen i..... :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av Fina
marlene skrev:
Josefina skrev: Ska kolla i gömmorna, har en hel del. Är det något särskillt du är ute efter? Har bla lite veluor (vit kallikå med svarta konturer av ankor) men är osäker på om den räcker till ett par Wille-byxor. Hur mycket går åt på längden till det? (ska ta fram det andra och fota)
Vit funkar inte, det är inte vitt särskilt länge. Framför allt vill jag ha velour och trikå. Om jag syr nått åt honom nu så blir det storlek 128, vet inte hur mycket det blir i tygmått
Det här är den veluoren jag har. Den enda som jag eg är tveksam till att byta bort är den röd/rosa-randiga.

Bild
dom tre längst ner mot höger är från kallikå.
Den ärtgröna och potrollblå är ganska stora bitar (1 m vardera tror jag) De andra är 60 cm på längden om jag minns rätt.
Användarens profilbild
Av acand
tass
Användarens profilbild
Av Sockertopp
tass jag med.....
Användarens profilbild
Av marlene
Josefina skrev:
Det här är den veluoren jag har. Den enda som jag eg är tveksam till att byta bort är den röd/rosa-randiga.

Bild
dom tre längst ner mot höger är från kallikå.
Den ärtgröna och potrollblå är ganska stora bitar (1 m vardera tror jag) De andra är 60 cm på längden om jag minns rätt.
Rosa vill jag ändå inte ha :D Petrol, grönt och orange ser intressant ut, men som sagt det måste vara nog stor bit för att jag ska kunna sy nått åt W av det. Jag ska mäta hur stort det måste vara på en lite liten stund (ska bara se mitt program klart det slutar 22) Då kan jag även mäta och kolla skicket på tygerna som jag har
Användarens profilbild
Av Silverälva
Köpte några retrogardiner idag, ska försöka få in bild imorron... är på jakt efter kanintyg själv, så börja fundera om ni har nåt liggandes;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 23
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?