Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Bollen skrev:Så här blev det!Det förstår jag, den är verkligen KALASFIN!
Jag blev verkligen superdupernöjd!!!!
mari_tres skrev:Vilka fina bilder! är du proffs eller har du "bara" en väldigt bra kamera??Åh tack!
Bollen skrev:Gillar? Jag blir ju alldeles gråtfärdigmari_tres skrev:Vilka fina bilder! är du proffs eller har du "bara" en väldigt bra kamera??Åh tack!
Jag är inte fotograf, men har jobbat en del med bildbehandling och så har vi väl en hyffsat bra kamera för hemmabruk, en Nikon D70. Just de bilderna är tagna med en optik som ger väldigt kort skärpedjup och utan blixt och då blir det sådär fint, mjukt och vackert!
Roligt att du gillade bilderna!
Panakeia skrev:nyfis - alla hemmafärgade sjalar jag har klämt på har blit liite hårdare å strävare i kvaliten än orginal - haR Din blitt det med?Jag har försökt känna efter för att kunna ge ett vettigt svar på den frågan. Jag har ju en del färgade sjalar men även ofärgade av samma modell. Jag var rädd att de skulle bli hårdare men det är faktiskt inte något jag kännt av, däremot så blir alla sjalar jag har strävare och hårdare vid tvättning. När de sedan blir använda blir det mjuka igen. Så har det varit för mina färgade sjalar, det beror helt enkelt hur länge sedan de ävar tvättade. Funderar på om man skulle kunna göra ett blindtest med min foreest och min aqua och se om man utifrån att känna på dem kan säga vilken som är den färgade aquan.
Panakeia skrev:nyfis - alla hemmafärgade sjalar jag har klämt på har blit liite hårdare å strävare i kvaliten än orginal - haR Din blitt det med?Tycker inte att den blev strävare och hårdare, men den färgades i 40 grader (skulle vara så med den färgen) och det kanske påverkar? Tycker den känns som innan
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?