Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bollen
Tack!!
Och nu har vi (inte jag alltså) premiärkräkts på den också!
Användarens profilbild
Av ZaZi
Vilket lyft! Skitsnyggt. :loving:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Bollen skrev:Så här blev det!
Jag blev verkligen superdupernöjd!!!!
Det förstår jag, den är verkligen KALASFIN!
Av Emmiez
fin :loving:
Användarens profilbild
Av trollmamma
Den vart !! super snygg !!!
Användarens profilbild
Av jag71
SÅ underbar! Vill också ha!!!
Användarens profilbild
Av ernamalin
Oh...my...god! :shock:

Jisses vad läcker den blev! första gången jag suktat efter en laguna :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Bollen skrev: Före:
Bild

Efter:
Bild

Bild

Vilka fina bilder! är du proffs eller har du "bara" en väldigt bra kamera??
Användarens profilbild
Av Bollen
mari_tres skrev:Vilka fina bilder! är du proffs eller har du "bara" en väldigt bra kamera??
Åh tack!
Jag är inte fotograf, men har jobbat en del med bildbehandling och så har vi väl en hyffsat bra kamera för hemmabruk, en Nikon D70. Just de bilderna är tagna med en optik som ger väldigt kort skärpedjup och utan blixt och då blir det sådär fint, mjukt och vackert!

Roligt att du gillade bilderna!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Bollen skrev:
mari_tres skrev:Vilka fina bilder! är du proffs eller har du "bara" en väldigt bra kamera??
Åh tack!
Jag är inte fotograf, men har jobbat en del med bildbehandling och så har vi väl en hyffsat bra kamera för hemmabruk, en Nikon D70. Just de bilderna är tagna med en optik som ger väldigt kort skärpedjup och utan blixt och då blir det sådär fint, mjukt och vackert!

Roligt att du gillade bilderna!
Gillar? Jag blir ju alldeles gråtfärdig :heart:

(har inte alls med att göra att jag har drickit ett glas vin *s* De är JÄTTEFINA!!)

:notes: D70...
Användarens profilbild
Av Bollen
mari_tres skrev: Gillar? Jag blir ju alldeles gråtfärdig :heart:

(har inte alls med att göra att jag har drickit ett glas vin *s* De är JÄTTEFINA!!)

:notes: D70...
:D :heart:
Användarens profilbild
Av Panakeia
nyfis - alla hemmafärgade sjalar jag har klämt på har blit liite hårdare å strävare i kvaliten än orginal - haR Din blitt det med?
Användarens profilbild
Av thanisa
Panakeia skrev:nyfis - alla hemmafärgade sjalar jag har klämt på har blit liite hårdare å strävare i kvaliten än orginal - haR Din blitt det med?
Jag har försökt känna efter för att kunna ge ett vettigt svar på den frågan. Jag har ju en del färgade sjalar men även ofärgade av samma modell. Jag var rädd att de skulle bli hårdare men det är faktiskt inte något jag kännt av, däremot så blir alla sjalar jag har strävare och hårdare vid tvättning. När de sedan blir använda blir det mjuka igen. Så har det varit för mina färgade sjalar, det beror helt enkelt hur länge sedan de ävar tvättade. Funderar på om man skulle kunna göra ett blindtest med min foreest och min aqua och se om man utifrån att känna på dem kan säga vilken som är den färgade aquan.
Användarens profilbild
Av Bollen
Panakeia skrev:nyfis - alla hemmafärgade sjalar jag har klämt på har blit liite hårdare å strävare i kvaliten än orginal - haR Din blitt det med?
Tycker inte att den blev strävare och hårdare, men den färgades i 40 grader (skulle vara så med den färgen) och det kanske påverkar? Tycker den känns som innan :D

Edit: Jag tvättade den 3 ggr efter färgningen och strök den sen. Det kanske också gör den lite mjukare. Var lite orolig att den knallrosa färgen skulle vara giftig. Hon gillar ju att tugga på kanterna ibland.

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?