Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av puh
Hello skrev:De är jättefina!

Och de växer så fort så snart nog får du anledning att göra ett par större i alla fall!
Ja, de är redan på gränsen till för små! Måste nog göra ett par nya :wink: ...undrar om man kan göra en förbättring som gör att de sitter på bättre...
Användarens profilbild
Av Fryle
Fantastiskt söta!
Av liten06
Helt underbara :love:
Av Emmiez
men åhh :love: såna måste ja ju bara göra
Användarens profilbild
Av Annika E
Sååå coola!! :D
Användarens profilbild
Av bergjonna
Åhh ljuvliga!
Av Emmiez
ja försökte mig på att göra såna :roll: det gick inge bra alls :?
Av puh
Emmiez skrev:ja försökte mig på att göra såna :roll: det gick inge bra alls :?
Men... vad var det som gick fel? :shock: Kan jag hjälpa till med något? Jag har repat upp mina flera gånger och har gjort många fel som jag har lärt mig av :wink:
Av Lillblomma
Men åååå!
Jag har heller inte virkat sen skolan, men ett par såna DÄR vore ju nåt!
Kan man hitta nån slags beskrivning eller nåt nånstans? (Jag har aldrig läst en virkbeskrivning, jag misstänker att de innehåller en massa läskiva förkortningar)
HUR gör man??!?! Börjar med att köpa sig en virknål... Men sen då?
:lol:

//A
Av puh
Lillblomma skrev:Men åååå!
Jag har heller inte virkat sen skolan, men ett par såna DÄR vore ju nåt!
Kan man hitta nån slags beskrivning eller nåt nånstans? (Jag har aldrig läst en virkbeskrivning, jag misstänker att de innehåller en massa läskiva förkortningar)
HUR gör man??!?! Börjar med att köpa sig en virknål... Men sen då?
:lol:

//A
Jag använde denna denna beskrivning, tyvärr på engelska...
När det gäller översättrningen har Annika på virkverket gjort en förträfflig översättning
Sen var mitt virkstöd Garnstudios virkskola + min mamma, men henne lånar jag inte ut :wink:

Använde en virknål med storlek 4 och ett ullgarn. Vet inte vilket just nu, men jag tror att det var 20 maskor / någon enhet, dm?!

Lycka till!
Användarens profilbild
Av Sedum
:heart: Åh, vad fina!!!!
Av Emmiez
puh skrev:
Men... vad var det som gick fel? :shock: Kan jag hjälpa till med något? Jag har repat upp mina flera gånger och har gjort många fel som jag har lärt mig av :wink:
:hide: ...sc in 2nd ch from hook, sc in 7 (9), ... trodde det innebar, fast maska i 2:a från virknålen, o sen att "sc in 7" betydde att ja skulle sätta en fast maska i 7:e från den ja gjorde förra gången :duh: blev helknasigt, funkade bättre när ja gjorde en fast maska i kommande 7 maskor :lol:
Av puh
Emmiez skrev:
puh skrev:
:hide: ...sc in 2nd ch from hook, sc in 7 (9), ... trodde det innebar, fast maska i 2:a från virknålen, o sen att "sc in 7" betydde att ja skulle sätta en fast maska i 7:e från den ja gjorde förra gången :duh: blev helknasigt, funkade bättre när ja gjorde en fast maska i kommande 7 maskor :lol:
:rofl: :peace: *vrider mig av skratt* ja.. då förstår jag att det inte blev så bra...

Jag gjorde förresten den större storleken på en gång. När jag hade gjort sulan på lilla storleken såg jag att den inte räckte så långt på min skrutta. Men det beror ju på hur hårt man virkar också... :roll: :D

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?