Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aha
Nebulosa skrev:"Visa mig din hall"

Jodå, när det är städat där nån gång. 2013 eller så. :roll:
Det som gör mig extra nöjd med vår hall är att korten jag tog visar den som den ser ut i vardagen. Att jag vågar visa den ostädad är för mig ett tecken på att den är välfungerande.
Av Sia
härhemma är det snarare: "hallen ÄR städad, det ser bara inte så ut!!"
Krokarna för väskor såg jättesmarta ut, men skulle aldrig fungera här, dom skulle snabbt överfyllas med jackor, hundkoppel, nycklar, kassar mm.
mannen brukar ganska ofta säga att vi borde rensa bort lite jackor som vi inte andvänder och hänga undan, varpå jag håller med och tänker i mitt stilla sinne på att han har dubbelt så mycket jackor som jag hänger framme, och att jag faktiskt andvänder alla mina..... han får gjärna plocka undan några stycken! :-)
Användarens profilbild
Av shalita
Jag kom dessutom på något igår kväll som jag genast fullföljde.
Vi har några fackgarderober från Ö o B. Jag insåg att åtminstone en av dom inte fyllde så stor funktion i den garderob den hängde. Så jag hängde upp den på klädstången i våran hall. Vips hade alla familjemedlemmar 2 fack var! :D
Bild
Bilden lånad från Ö o Bs hemsida.
Användarens profilbild
Av Poppido
shalita skrev:Jag kom dessutom på något igår kväll som jag genast fullföljde.
Vi har några fackgarderober från Ö o B. Jag insåg att åtminstone en av dom inte fyllde så stor funktion i den garderob den hängde. Så jag hängde upp den på klädstången i våran hall. Vips hade alla familjemedlemmar 2 fack var! :D
Bild
Bilden lånad från Ö o Bs hemsida.
Precis vad jag tänkte säga. Jag har inga såna själv. Men min "styvmor" (å vad hon inte gillar att bli kallad så :wink: ) har sådana som hon sytt själv. Inte fullt lika breda dock. Där bor mössor och vantar och annat krafs som samlas i hallen.

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?