Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Kaja skrev:
Bubbi skrev:Någon annan tipsade om denna sömmerska i en annan tråd:
http://gobligoblisyr.blogspot.com/
Det var jag det. Har länge suktat efter väskorna, men hon gör så många fina saker... Trevlig är hon dessutom!

//Kaja
Jag hade för mig att det var du som tipsade men eftersom minnet är så dåligt så vågade jag inte sätta dit ditt namn. :D
Användarens profilbild
Av Helene
Äsch!! Jag fick den inte!!

Trodde ju att jag var först, hon sa att den var kvar och dan efter sa hon plötsligt, när jag frågade om när vi kunde komma och kolla på den, att hon hade en som skulle kolla på den men hon skulle höra av sig om den var kvar sen!
:evil:

Jaja, skitsamma. Nu var vi in på barnens hus och kollade hur lång leveranstid det var på en sprillans ny! (och då får jag ju välja färg också, så det blir svart, brun, orange, eller rosa, beroende på vilken färg som kan levereras snabbast! Och så får jag en varukorg också!)

Men jag är iaf fortfarande kär i florins orange/rosa molntyg!!!
Användarens profilbild
Av florin
Helene skrev:Äsch!! Jag fick den inte!!

Trodde ju att jag var först, hon sa att den var kvar och dan efter sa hon plötsligt, när jag frågade om när vi kunde komma och kolla på den, att hon hade en som skulle kolla på den men hon skulle höra av sig om den var kvar sen!
:evil:

Jaja, skitsamma. Nu var vi in på barnens hus och kollade hur lång leveranstid det var på en sprillans ny! (och då får jag ju välja färg också, så det blir svart, brun, orange, eller rosa, beroende på vilken färg som kan levereras snabbast! Och så får jag en varukorg också!)

Men jag är iaf fortfarande kär i florins orange/rosa molntyg!!!
Tyget är underbart!!! Vill du ha en väska får du hojta till via pm. Kan dock hända att jag syr en oavsett, vill du inta ha den såp behåller jag den själv :lol:
Användarens profilbild
Av Helene
Ooooooo, nu har jag fått vagnen (en svart blev det) varukorgen (fanns på EN webshop i England) och VÄSKAN!!

Det blev SÅÅÅÅÅÅ fint och jag är SÅÅÅÅÅÅ nöjd!!!
(och allt passade ju även skitbra till min bärabarn Lotus!!)

Ska lägga in en bild senare!

Nu kan alla göteborgare spana efter oss tisdag och onsdag 29-30/4 :lol:

Lina: Väskan funkade jättebra på vagnen och remmarna passade exakt! (är du säker på att du inte tjuvkikat på en zapp?? Det var verkligen helt perfekt!)
Användarens profilbild
Av florin
Helene skrev:Ooooooo, nu har jag fått vagnen (en svart blev det) varukorgen (fanns på EN webshop i England) och VÄSKAN!!

Det blev SÅÅÅÅÅÅ fint och jag är SÅÅÅÅÅÅ nöjd!!!
(och allt passade ju även skitbra till min bärabarn Lotus!!)

Ska lägga in en bild senare!

Nu kan alla göteborgare spana efter oss tisdag och onsdag 29-30/4 :lol:

Lina: Väskan funkade jättebra på vagnen och remmarna passade exakt! (är du säker på att du inte tjuvkikat på en zapp?? Det var verkligen helt perfekt!)
Haha, nä jag har inte tjuvkikat :lol: Däremot läste jag vagnens totala bredd och såg att handtagen var lite smalare så jag chansade :D
Användarens profilbild
Av Ester
asch då
nu blev jag sugen på en zapp

+ florinväska 8)
Användarens profilbild
Av Droppen
Ooooh vad snyggt! :shock: AVIS!!! :wink:
Användarens profilbild
Av zandrama
Sååå snygg! Såg den på Florins blogg, men den var ju ännu snyggare på vagnen! :D

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?