Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mejamy
Föresten...vilken typ av färg använder man till att måla om möbler till vitt? Har ett helt gäng jag är sugen på att vitmena 8) ...men har aldrig målat om en möbel i hela mitt liv :roll:
Av tumbler
Vad fint. :D Men ja, det borde förbjudas att inte visa förebild! :this:
Användarens profilbild
Av mymlan
Oj, vad fint det blev! :love: Vilket bra alternativ till att köpa ett dyrt nytt klädskåp. (Jag började genast kolla på Blocket)
Användarens profilbild
Av Bina
mejamy skrev:Föresten...vilken typ av färg använder man till att måla om möbler till vitt? Har ett helt gäng jag är sugen på att vitmena 8) ...men har aldrig målat om en möbel i hela mitt liv :roll:
Förlåt jag har missat din fråga... jag använder Flüggers råvita interiörfärg.. den är inte helt optimal då penseldragen inte flyter ihop ordentligt... men den är vattenburen och luktfri... 16 timmars torktid mellan varje strykning.
Användarens profilbild
Av Bina
mymlan skrev:Oj, vad fint det blev! :love: Vilket bra alternativ till att köpa ett dyrt nytt klädskåp. (Jag började genast kolla på Blocket)
:D Tack!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?