Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av knutis
:siishah: :love: Så fina!!! Om du behöver avlastning kan du skicka dem till mig, jag lovar att ta hand om dem på bästa sätt.... :twisted:
Användarens profilbild
Av Anso
knutis skrev::siishah: :love: Så fina!!! Om du behöver avlastning kan du skicka dem till mig, jag lovar att ta hand om dem på bästa sätt.... :twisted:
*he he he* Tack, jag ska fundera på erbjudandet. Däremot ska jag nog prata med mina föräldrar om inte de kan tänka sig att ta hand om en del av mitt tyglager, garderoben blev liksom full nu och så är det ju kanintyg på väg. Var ska kaninerna bo??? :hellu:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Mmmm.... det där gulröda skulle gääärna vilja bo hos mig! :lol:
Hur är kvaliteten på tygerna? För visst är det från traderaauktionerna?
Användarens profilbild
Av Kaja
Oj! Vad fina de är i färgerna! Traderaauktionerna gör att de ser så himla matta ut i färgerna.

//Kaja
Användarens profilbild
Av Anso
McMorrigan skrev:Mmmm.... det där gulröda skulle gääärna vilja bo hos mig! :lol:
Japp, de är ifrån Tradera och jag såg i senast idag att det fanns mer av dem.
Kvaliten är bara :heart: :heart: :heart: Just de som har cirka 1,4 cm breda ränder som det i sverigefärgerna är mjuuuukt, tjockt (tjockare än E-slöjds), härlig stretch som verkar kunna hålla i 100 år. Det blir baske mig högklassiga tröjor av dem eller så gör man byxor för den trikån är så pass stadig så att det blir bra det med eller kanske en fodrad jacka.

Det tyg på min bild som har lite bredare ränder i orange och lila är lite tunnare, lite mer stretch men härligt ärligt. Även det marinblå med tunna orangea ränder och det orangea med tunna röda ränder är lite tunnare i kvaliteten, tror att det är någon form av tunn ribbstickat men jag är osäker. De är i alla fall kanon till T-shirtar
Senast redigerad av Anso den tis apr 08, 2008 20:45, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Anso skrev:
McMorrigan skrev:Mmmm.... det där gulröda skulle gääärna vilja bo hos mig! :lol:
Kvaliten är bara :heart: :heart: :heart: Just de som har cirka 1,4 cm breda ränder som det i sverigefärgerna är mjuuuukt, tjockt (tjockare än E-slöjds), härlig stretch som verkar kunna hålla i 100 år. Det blir baske mig högklassiga tröjor av dem eller så gör man byxor för den trikån är så pass stadig så att det blir bra det med eller kanske en fodrad jacka.

Det tyg på min bild som har lite bredare ränder i orange och lila är lite tunnare, lite mer stretch men härligt ärligt. Även det marinblå med tunna orangea ränder och det orangea med tunna röda ränder är lite tunnare i kvaliteten, tror att det är någon form av runn ribbstickat men jag är osäker. De är i alla fall kanon till T-shirtar
Medans du skrev inlägget så råkade jag trycka på "köp nu" knappen..... :oops: :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
McMorrigan skrev:
Anso skrev:

Det tyg på min bild som har lite bredare ränder i orange och lila är lite tunnare, lite mer stretch men härligt ärligt. Även det marinblå med tunna orangea ränder och det orangea med tunna röda ränder är lite tunnare i kvaliteten, tror att det är någon form av runn ribbstickat men jag är osäker. De är i alla fall kanon till T-shirtar
Medans du skrev inlägget så råkade jag trycka på "köp nu" knappen..... :oops: :lol:

:Hahaa: GRATTIS får jag väl säga då!!!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Anso skrev:
McMorrigan skrev:
Anso skrev:

:Hahaa: GRATTIS får jag väl säga då!!!
Oj! :shock: Igen..... :roll: :oops: :lol:
Användarens profilbild
Av melon
Neeeej Anso jag har inte råååååd denna månaden :shock: :shock: :?

*håller för ögonen och trycker på bakåt*
Användarens profilbild
Av aspen
dumma er!!!!! nu har jag oxå klickat på köpknappen

men varför bjuder man på en köp nu auktion när det priset är 6 kr dyrare än bjudpriset?
Användarens profilbild
Av Anso
annelie skrev:dumma er!!!!! nu har jag oxå klickat på köpknappen

men varför bjuder man på en köp nu auktion när det priset är 6 kr dyrare än bjudpriset?

Det är en mycket intressant fråga! :lol:

Ledsen tjejer, tyger är bara för ljuvligt så jag vill verkligen att Sjalbarnsfolket ska sno åt sig så mycket som möjligt. Tänk er Sjalbarnsträffarna nu i vår /sommar när barnen kravlar/kutar omkring i randiga kläder! *LER*
Användarens profilbild
Av Anso
Anso skrev:

Det tyg på min bild som har lite bredare ränder i orange och lila är lite tunnare, lite mer stretch men härligt ärligt. Även det marinblå med tunna orangea ränder och det orangea med tunna röda ränder är lite tunnare i kvaliteten, tror att det är någon form av tunn ribbstickat men jag är osäker. De är i alla fall kanon till T-shirtar
TILLÄGG:
Det tyg som är ljustgråmelerat och blått eller gråmelarat och grönt är också lite tunnare, inte lika kraftigt som tex det sverigefärgade tyget men passar bra till tröjor mm. (Finns inte på min bild men jag såg det på Tradera) Tänkte faktiskt sy kallingar till käre mannen i det tyget om jag nu lyckas hitta något bra mönster på boxerkallingar ( :help: förslag på bra mönster? :D )
Användarens profilbild
Av aspen
Anso skrev:
annelie skrev:dumma er!!!!! nu har jag oxå klickat på köpknappen

Det är en mycket intressant fråga! :lol:

Ledsen tjejer, tyger är bara för ljuvligt så jag vill verkligen att Sjalbarnsfolket ska sno åt sig så mycket som möjligt. Tänk er Sjalbarnsträffarna nu i vår /sommar när barnen kravlar/kutar omkring i randiga kläder! *LER*
den tex. http://www.tradera.com/Kvalitets_trika_ ... n-61908777 jag är ganska säker att den hade köp nupris. nu är den över 100 kr. och om nån här bjudit första 74-kronorna, så menar jag inte att trampa dig på tårna... ;-)
Av Marine78
Aj, aj, aj...jag skulle ju inte *suck*. Tänkte precis fråga hur sjutton ni hittade trikån för jag har sökt o sökt på trikå men aldrig hittat något som varit intressant. Nu gick visst 6 meter på köp nu *suck*. ;-)
Ajabaja att göra så där ;-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?