Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
Annika80 skrev:Åh vad mycket fint! Jag vill ha en overlock så jag också kan sy i trikå :!:
Jag har ingen overlock ;-) utan bara en "vanlig" maskin, dock lite bättre sådan. En PFAFF Expression 2034 som har en hel del kul dekorsömmar och flera bra "furkoverlocksömmar". Vill också ha en overlock, då skulle arbetet gå mycket snabbare ;-)

Till er alla! Tack såååå mycket för alla kommentarer. Blir glad av det ni skriver. Önskar jag bara kunde hålla på med sömnad, men tror det skulle vara tufft, för då skulle jag aldrig släppa arbetet ;-)
Av Emmiez
men gisses va fina :love:
Användarens profilbild
Av Hello
Gud vad mycket snyggt!!!!!
Av Marine78
Bild

Bild

Kompletterar tråden med min senaste jumpsuit. Så kul att kunna sy dem själv med tanke på att originalen kostar en del. Det tar en himla tid och är pilligt, men är man noggrann så är det definitivt värt allt besvär på vägen. Nu har lilleman en brun, en limegrön och en turkos och ingen är den andra helt lik, utan detaljer skiljer på dem alla. Och jag är lika nöjd med alla tre.

Tackar och niger för alla fina lovord. Jag önskar jag hade ännu mer tid till det här så man kanske kunde göra det till mer än en hobby ;-)
Användarens profilbild
Av Monia
Marine78 skrev:Bild

Bild

Kompletterar tråden med min senaste jumpsuit. Så kul att kunna sy dem själv med tanke på att originalen kostar en del. Det tar en himla tid och är pilligt, men är man noggrann så är det definitivt värt allt besvär på vägen. Nu har lilleman en brun, en limegrön och en turkos och ingen är den andra helt lik, utan detaljer skiljer på dem alla. Och jag är lika nöjd med alla tre.

Tackar och niger för alla fina lovord. Jag önskar jag hade ännu mer tid till det här så man kanske kunde göra det till mer än en hobby ;-)
:love:
Användarens profilbild
Av korell
Jag älskar dina jumpsuits! :heart:
Användarens profilbild
Av Hello
korell skrev:Jag älskar dina jumpsuits! :heart:
:iagree: Coola som få!!

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?