Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av linafelicia
Underbara!
Jag har en bit av samma tyg liggande här hemma. Tanken är att det ska bli body till lillskrutten i magen och matchande tröja till blivande storebror.
Man blir så glad av dom färglada ränderna tycker jag. :love:
Av Marine78
Tack allihopa!

Mammut: nope ingen räceroverlock här inte...ännu vill säga. Men man fyller ju 30 till hösten så det är ju bara att gissa vad som står högst upp på önskelistan ;-) Men jag har en riktigt bra vanlig maskin som kostade många sköna tusenlappar i inköp för 4-5 år sedan och knappt har blivit använd *skäms* tidigare mer än för gardinsömnad. Men fr o m slutet av november o frammåt är den desto mer flitigt använd ;-)

Tyget är verkligen helt underbart och regnbågsrandigt är härligt för en som gillar mycket färger ;-)
Användarens profilbild
Av a-k
Marine78 skrev:i det regnbågsrandiga tyget från Stoff & Stil. Har mycket tyg kvar ännu, men det är ett favvistyg, alla gånger.
Bilden då:

Bild

Tyckte inte jag sydde så mycket förra veckan, men det blev visst hela 9 plagg till slut i alla fall. Börjar första hur folk undrar hur jag hinner med *skratt* men när jag väl sätter fart går det fort trots avsaknaden utav overlock som jag så hett åtrår ;-)

:eld:
Användarens profilbild
Av Monia
:vågen: :rock: :love:
Användarens profilbild
Av lingonben
Fina! :love:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Gud vad fina de är!

Äääälskar det tyget :love:
Användarens profilbild
Av Nira
Underbart :love:
Användarens profilbild
Av Sedum
Jättefina! :-)

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?