Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
lotti skrev:Originalet!!!En sån fast brun istället för röd har vi![]()
![]()
Kaja skrev:Njae. Jofotex har INTE postorder, men om man ringer eller mailar dem så skickar de mot betalning. Det lär gå MÅNGA paket därifrån med ugglorna.... Hemsida har de i alla fall och där finns alla uppgifterHittade deras hemsida! Ska fundera en stund och sedan beställa
//Kaja
Sannasmamma skrev:i en blogg hittade jag detta, skall säljas av jofotexJag hade en tröja med det trycket som barn. Men brunt på vitt.vitt med rött, brunt eller blått tryck. jag är kär
![]()
Kaja skrev:Interlocktrikå är ett stretchigt material oftast i 100% bomull. Jag är lite osäker på tjockleken, men den interlock jag har känt på är tjockare än vanligt t-shirttyg, utan att för den skulle bli stum.Är inte interlock den trikån som är stickad på båda sidor?
Borde passa bra till mjuka sommarklänningar, t-shirtar, tights osv.
//Kaja
Vi fick fåren klippta i början av somma[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?