Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sedum
Ja, jag är på!!! Hade ju tänkt höra med dig ändå om du hade tänkt köpa! Finemang! :D
Användarens profilbild
Av Sedum
Cirynne skrev:Det går bara att läsa om färgställningarna och se några tygprover, tyvärr inget på det lila. Det har åtminstone inte jag hittat.

Jag tycker det turkos-bruna verkar väldigt snyggt, däremot så är jag osäker på de lila. Funderar på vad för slags lila det är. Det brun-vita tycker jag också verkar fint. :)

Jag vill väldigt gärna beställa, men finns det några som bor i närheten av mig? Lilla Lidköping, men det är ju inte så super-långt från Göteborg i och för sig. :)

Makens familj bor i Götene, så på nåt sätt ska det väl kunna fixa sig dit iaf! Det borde man väl kunna lösa!? Inte för att vi är där uppe för jämnan direkt, men har du inte jätte bråttom så brukar vi åka upp eller de ner ibland.
Av Cirynne
Det låter ju jätte-bra!

Vem ska ta hand om beställningarna då? Kanske någon i Göteborg eller? Jag beställde kanintyg själv förra gången, men bor ju inte direkt centralt för er andra. Någon som ställer upp?
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag vill vara med.....1 m naturvit och 1 m turkost....bägge med brunt tryck.....
Av Cirynne
Hallå? Ingen som är intresserad av att hålla i beställningen? :(

Jag var ju med och beställde första svängen, man jag bor ju som sagt inte i Göteborg och det blir långt för folk att åka och hämta.
Av Summer@work
Jag kan hålla i det, men PM:a inte "mig" utan Summer.

Jag har dålig koll på när det ska vara beställt bara... Men kan kolla upp hemma sen.

Jag vill ha betalt i förskott mm, men återkommer med detaljer ikväll (påminn mig om jag glömmer...). Det går bra att börja pm:a beställningar direkt, inkludera en mail-adress också så är ni snälla.
Av Summer@work
Apelsin skrev:
Summer@work skrev:Jag kan hålla i det, men PM:a inte "mig" utan Summer.

Jag har dålig koll på när det ska vara beställt bara... Men kan kolla upp hemma sen.

Jag vill ha betalt i förskott mm, men återkommer med detaljer ikväll (påminn mig om jag glömmer...). Det går bra att börja pm:a beställningar direkt, inkludera en mail-adress också så är ni snälla.
jag hjälper dig att packa och dela sedan, så att du slipper slita med allas själv.
:heart:
Användarens profilbild
Av Summer
Ni som vill beställa men inte kan bestämma er för hur mycket får gärna höra av er också :D

PM:a mig för beställning...

(Borde jag starta en egen tråd kanske?)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?