Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Knyttet & K skrev:Upplösningen närmar sig :lol:
Jag tror jag har bestämt mig för gult band med cerise text. Då är frågan vilket typsnitt...
Bild
Bild
Jag gillar dessa två :D

/Anna (formgivare och illustratör)
Av Ponyo
Men jag gillar nog knyttet & k som namn bäst.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Bubbi skrev:
Jag tror jag har bestämt mig för gult band med cerise text. Då är frågan vilket typsnitt...
Bild
Bild

Det är mina favoriter också. Fast det blir nog knyttet. Det känns lite konstigt att byta... fast det stör mig lite att &:et lutar lite när resten av bokstäverna inte gör det. Men jag tycker ändå bättre om det typsnittet än om arial (som jag har på mina andra band).
Av Ponyo
Knyttet & K skrev:
Bubbi skrev:
Bild
Bild

Det är mina favoriter också. Fast det blir nog knyttet. Det känns lite konstigt att byta... fast det stör mig lite att &:et lutar lite när resten av bokstäverna inte gör det. Men jag tycker ändå bättre om det typsnittet än om arial (som jag har på mina andra band).
Är det mycket dyrare att specialbesätlla?
Vore kanske roligare att använda ett "rejält" typsnitt som bodoni:

Bild

Eller fet bodoni:
Bild
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
bubbi - ja, det är rätt mycket dyrare. Nu vet jag iofs inte vad det skulle bli om man har standardmått på etiketterna och bara väljer ett annat typsnitt. Men det får bli standardetiketter nu och om och när jag börjar sy i större omfattning får det bli en specialbeställning då :D
Av Ponyo
Knyttet & K skrev:bubbi - ja, det är rätt mycket dyrare. Nu vet jag iofs inte vad det skulle bli om man har standardmått på etiketterna och bara väljer ett annat typsnitt. Men det får bli standardetiketter nu och om och när jag börjar sy i större omfattning får det bli en specialbeställning då :D
Kan tänka mig att de är snyggare i tyg än på skärmen.
Låter klokt att välja det billigare först.
Användarens profilbild
Av Squig

Och så en bubblare. Mazarin är Agnes smeknamn. Det kändes bra på något vis...
Bild
Min röst.
Användarens profilbild
Av Lillmonster
Jag röstar på den översta. Det typsnittet ser bäst ut. Jag tycker de andra ser lite väl hopklämda ut. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?