Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av McMorrigan
4ungar skrev:
McMorrigan skrev:Jag har ett supergulligt flanelltyg på jobbet med grodor på! I olika färger. Bra kvalitet också. Sen har jag ngt lila med katter på...... Och ngt mer jag inte riktigt minns...... :roll:
Grodtyget tänkte jag ta hem av imorgon så påminn mig så ska jag fota. :D Och vill du ha så skickar jag!
så spännande :D :wink:
*skriverpåhandensåjaginteskaglömmatahemenbittygidagockså*
Användarens profilbild
Av 4ungar
McMorrigan skrev:
4ungar skrev:
McMorrigan skrev:Jag har ett supergulligt flanelltyg på jobbet med grodor på! I olika färger. Bra kvalitet också. Sen har jag ngt lila med katter på...... Och ngt mer jag inte riktigt minns...... :roll:
Grodtyget tänkte jag ta hem av imorgon så påminn mig så ska jag fota. :D Och vill du ha så skickar jag!
:lol:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
4ungar skrev:
McMorrigan skrev:
4ungar skrev:
Jag kom ihåg! :lol: Nu ska jag bara försöka hinna fota lite under dagen...... :roll:
Användarens profilbild
Av 4ungar
McMorrigan skrev:
4ungar skrev:
McMorrigan skrev:
4ungar skrev:
Jag kom ihåg! :lol: Nu ska jag bara försöka hinna fota lite under dagen...... :roll:
:vågen: jag väntar :wink:
Användarens profilbild
Av 4ungar
Helen skrev:Skåne.. har du kollat stoff och stil? De har webbförsäljning nu om jag inte har fel för mig. En del gulliga tyger såg jag sist jag var där...
(försöker i det längsta att inte köra dit.. :P )
japp varit där ett par enfärgade o ett par rutiga... det var allt :roll:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Nu så kommer det tre bilder! Förutom ngr tråkiga enfärgade så har vi de här:
En lilla med hunder och katter på
Bild

Fyra olika färger med glada grodor och hjärtan. (den skära ej med på bild)
Bild

Och fyra olika blommiga. Bara två på tygproverna med vänd på det så blir det fyra. Alltså samma mönster med två olika bakgrundsfärger. Hänger ni med? :lol:
Bild
Användarens profilbild
Av 4ungar
grodorna var super gulliga o katt o hund tyget hur mycket är det hur mycket vill du ha o om det är mycket kan du tänka dig klippa av en bit eller två :wink: blommigt är inte riktigt jag :roll:
Användarens profilbild
Av 4ungar
tvättas i 40 elller 60 grader? :roll:
Av Nettan
Man kan ju leta bland snuttefiltar och flanellakan också.
Har hittat söta rosa med döskallar på GeKås (ullared).
Användarens profilbild
Av zandrama
McMorrigan: Finns det möjlighet att köpa sånt grodtyg via dig? Och vad kostar det isf? Blev lite sugen på att sy nattlinnen... :roll:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
4ungar skrev:grodorna var super gulliga o katt o hund tyget hur mycket är det hur mycket vill du ha o om det är mycket kan du tänka dig klippa av en bit eller två :wink: blommigt är inte riktigt jag :roll:
Bitarna jag har hemma är runt 1,5 m tror jag. Men det finns mer på jobbet. Visst kan jag fixa en bit! :D 55:-/meter kostar grodor och katt/hund. Det blommig.......*tiltihuvudet*
4ungar skrev:tvättas i 40 elller 60 grader? :roll:
Vet faktiskt inte.... men det kan jag kolla imorgon.
zandrama skrev:McMorrigan: Finns det möjlighet att köpa sånt grodtyg via dig? Och vad kostar det isf? Blev lite sugen på att sy nattlinnen... :roll:
Det ska välan gå för sig! :D 55:-/m kostar det. Jag ska sy pyjamasar av mitt. Ngngång när jag får tid..... 8)
Användarens profilbild
Av binaem
McMorrigan skrev:
4ungar skrev:grodorna var super gulliga o katt o hund tyget hur mycket är det hur mycket vill du ha o om det är mycket kan du tänka dig klippa av en bit eller två :wink: blommigt är inte riktigt jag :roll:
Bitarna jag har hemma är runt 1,5 m tror jag. Men det finns mer på jobbet. Visst kan jag fixa en bit! :D 55:-/meter kostar grodor och katt/hund. Det blommig.......*tiltihuvudet*
4ungar skrev:tvättas i 40 elller 60 grader? :roll:
Vet faktiskt inte.... men det kan jag kolla imorgon.
zandrama skrev:McMorrigan: Finns det möjlighet att köpa sånt grodtyg via dig? Och vad kostar det isf? Blev lite sugen på att sy nattlinnen... :roll:
Det ska välan gå för sig! :D 55:-/m kostar det. Jag ska sy pyjamasar av mitt. Ngngång när jag får tid..... 8)
Åh jag skulle gärna köpa 1,5 meter av grodtyget i rosa och 1,5 meter av grodtyget i det blå (vänstra) - kan du tänka dig att fixa åt mig också?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?