Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av elli
florin skrev: S&S har jaginte provat men är nyfiken, ser ut att vara samma typ som den jag köper på ohlssons. Ska själv göra en beställning därifrån snart.
Är det Stoff och still du menar med S&S?
Jag har funderat på att beställa den men varit lite osäker om den håller måtet enligt mig...men när jag läser dina kriterier så ser jag att jag har samma, så berätta gärna vad du tycker om den när du testat.
Av Marine78
Tycker MG-tyger har bra mudd. Den är finribbad, mjuk, behaglig och med bra strech i. Använder den massor och är rakt igenom nöjd. Såväl randig som enfärgad! Har t o m använt det till muddbyxor till mig själv utan resår - men där är det på håret att byxorna blir kvar uppe. De väger ju lite så det är rätt mycket tyngd att hålla uppe utan resår ;-)
Ett stort plus är att de har många färger och ligger ganska bra till i pris också!
Användarens profilbild
Av kattta
Tack så massvis för era svar!

Har kollat MG och bev lycklig(!) randig muddväv :eld:
jag som har tillgång till typ: svart, vit, ljusblå och i särskilda fall ljusrosa, och röd till jul i stan jag har närmast.

Jag ska sätta mig och göra en lång vill ha-lista
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag har köpt mudd på Ohlsons också som jag är nöjd med. Slät, rundstickad. Sen har jag S&S stretchjersey/muddväv hemma och jag tycker de verkar rätt lika men jag har inte testat den än. Har för mig att jag läst att en del tycker den är för 'slapp' dock....att det kan krävas resår i midjemudd.

(Förresten. Är inte muddväv en konstig benämning på ett stickat tyg? :roll: )
Användarens profilbild
Av McMorrigan
*tass*
Användarens profilbild
Av Gekko
Jag använder i stort sett bara mudd från Stoff och Stil, den är relativt billig men viktigare är att den håller måttet (med samma krav som Florin ) Rekommenderas! Jag varnar dock för den gula färgen som är neongul!
Användarens profilbild
Av kattta
Nu fick jag beslutsångest...

Hade nästan bestämt mig att bestäla från MG, men nu när SoS fått så goda vitsrd kanske jag måste beställa där, de har ju tusen andra saker åxå som jag verkligen :roll: behöver
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?