Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Oj, den skulle vara roligt att se. Skulle gärna jämföra den färgmässigt med min vinbär då den på bilden påminner om färgen på den. Roligt att se att du vågade dig på att färga, själv tycker jag det är roligt tyvärr kan man bli lite fast i det så jag försöker hålla mig kall och vänta ett tag till innan nästa sjal blir färgad.
Användarens profilbild
Av Bello
:shock:
men vad modig du är!
Det där har ju jag med velat göra, men får ju aldrig ändan ur vagnen

Kul att du fått din sjal förresten och vad fin den verkar. Ser fram emot att få se den live :wink:
Användarens profilbild
Av mammahappy
wow vad läcker!
Av Charlotta JOhansson
Jag har också planer på sjalfärgning. Var köper man färg? Hur gör man så att inte maskinen tumlar runt tort först? Min maskin gör det, eftersom den väger tvätten först. :roll:
Av Sofie
Charlotta JOhansson skrev:Jag har också planer på sjalfärgning. Var köper man färg? Hur gör man så att inte maskinen tumlar runt tort först? Min maskin gör det, eftersom den väger tvätten först. :roll:
Jag köpte min färg i min vanliga stormarknad, Herdins Textile Colour Natural Fibers tog jag. Läs här om du vill.
Om din maskin tumlar runt för att väga tvätten skulle jag personligen göra såhär: Lägg först i något tungt i maskinen och starta rätt program, efter den har tumlat runt och precis börjat pumpa in vatten PAUSA programmet och öppna maskinen (extra tungt för att maximera vattenmängden sedan). Sedan följa instruktionerna för färgen och lägga i sjalen. Starta maskinen igen och hälla på extra vatten igenom tvättmedelsfacket. Denna procedur går på min maskin, det kanske fungerar på din med?
Av nanook
Elina skrev:saknar en livebild :roll:
Det kommer så fort, sjalen, sjalbarnet, mamman/pappan, "fotografen" och kameran lyckas hamna på samma ställe samtidigt. Inte helt lätt just nu :?
Av nanook
Nu finns det en live bild på sjalen HÄR
Användarens profilbild
Av Kusmi
Den ser helproffsig ut!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?