Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nettan
Jättefin :tumup:
Användarens profilbild
Av äpplebus
Mycket trevlig idé! :tumup:
Av TygTiger
Snyggt och smart! Och fin vaxduk, jag ska till Jysk!
En sån där borde funka även för våra frottétvättlappar från IKEA som fortfarande används till allt möjligt fast sonen är blöjfri. Tror jag ska göra en med hank så man kan hänga upp den på väggen i badrummet.
Av Sia
sirisirius skrev:Är baksidan överkurs? Alltså klarar man sig utan?
Ja, alltså, det blir nog himlarns besvärligt att knöla in tvättlapparna annars, risken är nog att man hellre struntar i att andvända den om det inte är smidigt att fylla på den.
Det är ju inte svårt (jag klarade det ju :roll: ) det är ju bara att låta bli att sy ihop baksidan med toppen och botten och sen sy på kardborrband.
Av maya
Himla fin och praktisk, måste försöka få till en liknande!
Användarens profilbild
Av lingonben
Jättesmart! Och snygg! :D
Användarens profilbild
Av Monnis
Wow, sån vill jag också ha, gillar inte de där prassliga plastpåsarna som alltid går sönder för mycket så alla tvättlappar åker ut...
Användarens profilbild
Av Hello
Sia skrev:Glöm inte att göra glipan så stor så att samtliga familjemedlemmar får ner handen bara, lycka till!
Talar du av egen erfarenhet här, eller...? ;) Den var verkligen jättefin. Jag använder inte ens såna tvättlappar och har ett barn som är närmare blöjslut än nåt annat, men jag fick nästan lust att fixa en ändå :D
Av Sia
Hello skrev:
Sia skrev:Glöm inte att göra glipan så stor så att samtliga familjemedlemmar får ner handen bara, lycka till!
Talar du av egen erfarenhet här, eller...? ;) Den var verkligen jättefin. Jag använder inte ens såna tvättlappar och har ett barn som är närmare blöjslut än nåt annat, men jag fick nästan lust att fixa en ändå :D
Nja, jag kom att tänka på det innan jag började sy, som tur var.
Tvättlapparna är faktiskt jättebra att ha till annat också, allt som man kan tänkas ha luddfria engångs-trasor till när man inte vill skita ner sin jättefina lin-trasa. Man behöver ju inte vara nån stor-konsument för att ha en snygg förvaring till dom :wink: .
Användarens profilbild
Av Camilla74
Supersnyggt! :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?