- ons feb 27, 2008 11:26
Det du skriver låter jättebra, men jag kan bara inte se det fram för mig! "Viker på mitten räta mot räta" - vadå - byxan, tyget?
"´Vikta kanten" - vilken är det, den "öppna" eller den ickeöppna"?
Och det där med grenen ska jag inte ens försöka mig på, jag fattar faktiskt inte, men jag är övertygad om att du besrkiver det på ett sätt som är fullt begripligt för normalbegåvade, det är här det falerar...
naimiez skrev:Måttar från befintlig bra byxa. Viker på mitten räta mot räta och lägger på varandra, vikta kanten åt samma håll. Klipper ut så jag har 2 byxben. Klipper på en höft ut för grenen (ca 16-17 cm långt och 3 cm brett). Veckla ut och lägg räta mot räta. Sy grensvängarna. Dra isär och sy fot->gren->fot. Sy på muddar.... Har sytt i velour, manchster coh stretchjeans - superbra! Hoppas ni förstårCiterar Nemos pappa Marwin här: "Alltså du är jättesöt, men jag fattar ingenting!"
Det du skriver låter jättebra, men jag kan bara inte se det fram för mig! "Viker på mitten räta mot räta" - vadå - byxan, tyget?
"´Vikta kanten" - vilken är det, den "öppna" eller den ickeöppna"?
Och det där med grenen ska jag inte ens försöka mig på, jag fattar faktiskt inte, men jag är övertygad om att du besrkiver det på ett sätt som är fullt begripligt för normalbegåvade, det är här det falerar...
Josefine, mamma till J 10 år & M 7 år
Förut såg min avatar ut så här:

Förut såg min avatar ut så här: