Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av eamane
4ungar skrev:vad händer om man använder sköljmedel??? :roll:
Tror det täpper till dem på nått vis men är osäker...
Användarens profilbild
Av 4ungar
eamane skrev:
okej :D
Av oktober
[quote="4ungar"][quote="oktober"]Flannell fungerar utmärkt men blir lite stelt enligt mig. Mickrofibertrasa är nog favoriten, men det skall vara den "gammla luddiga" modellen, har sett det kommer en del mickrofibertrasor som känns som gummi nu, vet inte om de är så bra...[/quote]
menar du flanell som mellanlägg? eller som mot huden... :roll:

microfibertrasa är det sånna man kan köpa i affären som man typ dammar med :hide: eller yrar jag 8)[/quote]

Flanell fungerar både överst och i mitten. Mickrofibertrasan skall vara just en sådan man dammar med :lol:
Användarens profilbild
Av 4ungar
oktober skrev:
Flanell fungerar både överst och i mitten. Mickrofibertrasan skall vara just en sådan man dammar med :lol:
:tumup: bra nu fattar även jag :wink:
Av Smultronbarn
eamane skrev:
Japp, det ska visst vara så att uppsugningsförmågan på tygbindor och tygblöjjor blir sämre om man använder sköljmedel. Inte så bra med tanke på att det är just suga upp vätska de borde... :wink:

Tror inte man ska tumla heller, eller? Tänkte snarats på lagren med på PUL och microfiber.

Lycka till! :D
Användarens profilbild
Av tinaw
PULen ska tumlas då och då. microfibern... tja, det är ju bara ytan som ruggas och den är ju dold. Jag tumlar mina, är tumloholic!
Användarens profilbild
Av 4ungar
ok :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
tinaw skrev:PULen ska tumlas då och då.
Varför då? Vi har ingen torktumlare... Ska jag köra en tvätt hemma hos mamma nån gång då och då?
Användarens profilbild
Av tinaw
mari_tres skrev:
Varför då? Vi har ingen torktumlare... Ska jag köra en tvätt hemma hos mamma nån gång då och då?
Det drar ihop hålen runt sömmarna. Kolla på www.babyheaven.se så har hon en lång och jättebra skötselanvisning där, Helen!
Av Emmiez
mari_tres skrev:
jag hade ett bar pul blöjbyxor som bara läckte hade hört att tumling är bra. så min syster tumlade åt mig o nu håller dom mycket bättre :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
tinaw skrev:
mari_tres skrev:
Det drar ihop hålen runt sömmarna. Kolla på www.babyheaven.se så har hon en lång och jättebra skötselanvisning där, Helen!
Är det den texten på engelska? Ska försöka traggla mig igenom den... tack!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?