Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sanna73
Supersnygg :tumup:
Användarens profilbild
Av binaem
wow den blev jättefin! Var den svår att sy tycker du (har tittat lite på mönstret själv ..)
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Mycket snyggt!
Användarens profilbild
Av funshine
hmm ser inte heller längre. funkade förut. Förslag på vad som hänt?

Angående storleken så ja den är stor. Funderar på när jag ska lära mig att inte gå upp en storlek med ottobre. :roll: D en här är i 98 och nelius har strl. 92. som är aldeles lagom. Räknar med att den här passar hela nästa år också för han har betydligt mer en 1 strl att växa i. Han kan ju röra sig i den men mer än så är det ju inte direkt.

Tycker inte att det var så svårt att sy. Men då har jag ju sytt jackor förut och tittade inte så mycket på instruktionerna utan bara sydde, vilket iofs resulterade i att bakstycket blev helt nedanför oket enl mönstret ska det visst va en söm mitt bak. :oops:
Användarens profilbild
Av funshine
hmm gick in på bloggen och klickade på bilderna för att kontrollera bildadressen när jag sedan gick tillbaka hit så kom bilderna upp igen utan att jag gjorde nåt.
Av legenden29
Men huga va snygg! Tror du en ann "kann hävv" oxå???? Vill haaa.... Får väl införskaffa ottobre å testa. Din (hans!) var kanonsnygg iallafall!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?