Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monia
Elin G skrev:My god, vilken söt bebisoverall det fanns mönster på. Synd att jag varken har tid eller kunskap nog att sy en...
den såg jag också och tycker att det är väldigt synd att jag inte har någon liten att stoppa i :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Monia skrev:Jag tror att jag är kär.... i en massa tyger i nya stoff och stil katalogen :loving:

Jag kommer att ruinera mig och min man kommer att bli galen, men det fanns flera tygaer som jag MÅSTE ha :twisted: :twisted:
:iagree: :roll:
Av MammaTess
Oh vilka mönster sen...och måste fundera ut hur jag ska kunna åka till Stoff & Stil :roll:
Av Fru Magda
Vilken högtidstund. Ny katalog, banrpassningen var ordnad så jag fick sitta ifred och njuta. Den där overallen på baksidan var ju bara så bedårande. Jag har länge letat ett sådant mönster. Och äntligen har de velourtyger. De har haft ett väldigt begränsat urval av velour tidigare.

Det enda som är trist är att alla barnmönster kostar 50 kr och då får man bara en storlek. Nu har vi snart två barn och jag skulle vilja sy sådana där overaller till båda. Alltså måste jag köpa mönster för 100 kr!

Jag föll även pladask för ett grönt bomullstyg med elefanter på. Det fanns även i brunt. Det ska jag bara ha å sy sängkläder av. Guud så gulligt. 50 kr metern var inte farligt.

Men som sagt var, innan jag är klar med beställningen är jag nog ruinerad.... Men va fan, min man beställde nått kretskort från USA idag så lite tyger ska jag väl ändå kosta på mig (och främst hans barn).
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
jordbarn skrev:Det får nog bli en tur till Stoff&Stil i helgen! :lol:
AVIS på dig som kan ta en tur! :wink:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
*muttrar lite över att min katalog verkar ha kommit bort* :evil:
Av MammaTess
Men är det bara jag som reagerade på nallen med bikini? :roll: :?
Av surftrollet
MammaTess skrev:Men är det bara jag som reagerade på nallen med bikini? :roll: :?
Nej.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?