Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fru Johansson
McMorrigan skrev:
Fru Johansson skrev:
McMorrigan skrev:
Fru Johansson skrev:
McMorrigan skrev:Tyget med Kalle skulle min J älska! :heart: :vågen:
Det skulle kanske kunna få flytta :roll:
:roll: Nähä!? :eld: Vad vill du ha istället? 8) Hur mkt är det? :D
Det är inte så jättestor bit, bara 50x150, dessutom är det inte bara Kalle på tyget, det är knattarna, lite musse, långben och jocke också. Vill han fortfarande ha det?
Det tror jag nog att han vill. Byta? Köpa? 8)
Kan nog tänka mig att byta om du har nåt skoj :D.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Fru Johansson skrev:
McMorrigan skrev:
Fru Johansson skrev:
McMorrigan skrev:
Fru Johansson skrev:
McMorrigan skrev:Tyget med Kalle skulle min J älska! :heart: :vågen:
Det skulle kanske kunna få flytta :roll:
:roll: Nähä!? :eld: Vad vill du ha istället? 8) Hur mkt är det? :D
Det är inte så jättestor bit, bara 50x150, dessutom är det inte bara Kalle på tyget, det är knattarna, lite musse, långben och jocke också. Vill han fortfarande ha det?
Det tror jag nog att han vill. Byta? Köpa? 8)
Kan nog tänka mig att byta om du har nåt skoj :D.
Hm.... ngt du är speciellt sugen på? Jag jobbar ju i sybutik... :wink: Dessutom ryms det en hel del i gömmorna här hemma men jag har lite dålig koll på vad! :roll:
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
McMorrigan skrev: Hm.... ngt du är speciellt sugen på? Jag jobbar ju i sybutik... :wink: Dessutom ryms det en hel del i gömmorna här hemma men jag har lite dålig koll på vad! :roll:
Oj, coolt! Ja, jag gillar ju lite retrotyger :wink: annars kan jag tänka mig något nyare åt svart, grått, brunt typ, jag vet inte riktigt, du kanske får överraska mig helt enkelt :lol:.

Om du pm:ar din adress så kan jag jag skicka kalle-tyger på måndag.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Fru Johansson skrev:
McMorrigan skrev: Hm.... ngt du är speciellt sugen på? Jag jobbar ju i sybutik... :wink: Dessutom ryms det en hel del i gömmorna här hemma men jag har lite dålig koll på vad! :roll:
Oj, coolt! Ja, jag gillar ju lite retrotyger :wink: annars kan jag tänka mig något nyare åt svart, grått, brunt typ, jag vet inte riktigt, du kanske får överraska mig helt enkelt :lol:.

Hm... stod o klämde på ett tyg idag som är brunt med rutor i orange på..... lite strechigt. Kanske skulle kunna vara ngt? kan fixa kort imorgon.

Annars har jag ett (visserligen nytt tyg) bomullstyg med mönster i svart/grått/brunt med vit botten som är helhärligt! Finns både i blått (som jag har i köket) och oranga toner också. Barntyg med lejon, giraff och krokodil med röd botten finns.....Usch vad svårt! Jag blir lite blind av att gå bland tyger hela dagarna! :lol:
Annars kollar jag lite mer på måndag/tisdag. Vi har barnkalas här hela helgen så det finns att göra förutom att stå på näsan i tygsäckarna! :lol:
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
McMorrigan skrev:
Fru Johansson skrev:

Hm... stod o klämde på ett tyg idag som är brunt med rutor i orange på..... lite strechigt. Kanske skulle kunna vara ngt? kan fixa kort imorgon.

Annars har jag ett (visserligen nytt tyg) bomullstyg med mönster i svart/grått/brunt med vit botten som är helhärligt! Finns både i blått (som jag har i köket) och oranga toner också. Barntyg med lejon, giraff och krokodil med röd botten finns.....Usch vad svårt! Jag blir lite blind av att gå bland tyger hela dagarna! :lol:
Annars kollar jag lite mer på måndag/tisdag. Vi har barnkalas här hela helgen så det finns att göra förutom att stå på näsan i tygsäckarna! :lol:
Väntar med spänning :app:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Fru Johansson skrev:
McMorrigan skrev:
Fru Johansson skrev:

Väntar med spänning :app:
Kom på i natt vad du ska få! Jag älskar tyget, hoppas bara du tycker det är fint också! :D
Pm:ar adress nu. OCh så vill jag gärna ha din! :D
Användarens profilbild
Av McMorrigan
marcy skrev:Får man fråga vilken tygbutik du jobbar på Morrigan?
Redlunds heter firman som äger ett gäng sybehörsbutiker. :D

Glömde ju fråga varför du undrade!? :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?