Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Porotina skrev:Panakeia jag har handlat av henne så jag sitter på en hög med stickor snartåhh! läggagärna ut det du inte har använding av - jag är intresserada vb allt i trä! vad har du köpt?
Porotina skrev:behöver*oops* beror väl på hur man ser på saken?Panakeia skrev:åhh! läggagärna ut det du inte har använding av - jag är intresserada vb allt i trä! vad har du köpt?för mycket
och jag kommer nog bara att behöva de tjocka från 7 och uppåt
vad behöver du?
Porotina skrev:oj! det är ju en halv förmögenhet!!Panakeia skrev:behöver*oops* beror väl på hur man ser på saken?
är det rundstickor, strump elelr raka du köpt?
långstickor, virknålar och rundstickor
exiteme skrev:Jag behöver virknålar 4,5-6.jag har nyss hittat denna braiga tråd ... jag har en del dubbletter !!! så jag kan troligen hjälpa !
acand skrev:Finns den kvar? Jag skulle behöva en sån påstår virkmönstret jag tänkte ge mig påacand skrev:Nu har jag äntligen inventerat mina gömmor - hittade dom inte först.Om någon är intresserad, så kan jag tänka mig att skicka mot dubbla portokostnaden!
Det här är vad jag har:
Virknålar:
Nr 4 Prym
acand skrev:Strumpstickor:Jag är intresserad av dina udda stickor!
2 mm (2st)
3 mm (1st)
4 mm (4st)
5 mm (5+5st)
Långa stickor:
3 mm, 4 par – inox, novi, milward
3 ½ mm, 1 par + 1 udda (krokig) - inox
4 mm, 3 par + 1 udda – milward, namnlösa
4 ½ mm, 3 par + 1 udda – perl-inox, novi, namnlösa
5 mm, 1 udda - inoxal
6 mm, 2 udda – aero, novi
7 mm, 1 par novi
Om någon är intresserad, så kan jag tänka mig att skicka mot dubbla portokostnaden!
marlene skrev:Alla mina finns kvaracand skrev:Finns den kvar? Jag skulle behöva en sån påstår virkmönstret jag tänkte ge mig påacand skrev:Nu har jag äntligen inventerat mina gömmor - hittade dom inte först.Om någon är intresserad, så kan jag tänka mig att skicka mot dubbla portokostnaden!
Det här är vad jag har:
Virknålar:
Nr 4 Prym(tur att min mamma har lovat hjälpa mig, jag har noll koll
)
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?