Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
Anso skrev:
annelie skrev:
Anso skrev:
annelie skrev:var ligger butiken?
blir sugen att åka dit
Göteborg. :)
jojo, men var? ;-)
:lol: :lol: :oops:
Titta på under deras "info" så har du karta och allt möjligt.
fanns det karta där oxå ;-) ?
Jag kollade på eniro...där fans inte numret på gatan ;-)
Användarens profilbild
Av verre
annelie skrev:hittat!
(bäckebol var det närmaste jag kände igen...)
va?? finns dom i bäckebol, nähä.. var då??
Användarens profilbild
Av aspen
verre skrev:
annelie skrev:hittat!
(bäckebol var det närmaste jag kände igen...)
va?? finns dom i bäckebol, nähä.. var då??
inte riktigt i men nedanför till höger på kartan, vid bellevue (hette det så?) på artillerigatan 25
Användarens profilbild
Av Anso
Apelsin skrev:Usch, på dig Anso :hopmad: , nu har jag blivit ditlurad imorogn, kan inte sluta bra.
:hide: Aj aj! Ta inte med plånboken, "bara titta" du vet. :)
Användarens profilbild
Av Kaja
Apelsin skrev:
Anso skrev:
Apelsin skrev:Usch, på dig Anso :hopmad: , nu har jag blivit ditlurad imorogn, kan inte sluta bra.
:hide: Aj aj! Ta inte med plånboken, "bara titta" du vet. :)
Hihi, det tror du på va :lol: . Tyckte inte det såg ut att vara så fina färger, men trikån var ju jättefin
Vi kanske kan ha sjalträff där idag då??

//Kaja
Användarens profilbild
Av Kaja
I'm in heaven..... la la la....

Inte helt enkelt att hitta dit, men JÖSSES vilka priser!!! Tyvärr så var det inte all velour som var så särskilt tjock, så en del saker skulle jag nog vilja klämma på innan jag beställde den.

Men, det är rena paradiset för den som gillar att sy i trikå. Tur att jag började gilla det igår då...

//Kaja

PS: Är det någon här som beställde röd trikå med vita prickar på då?? Ägaren fick köpa tillbaka en halvmeter av mitt tyg för att kunna leverera ut... Hi hi!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Anso skrev: Se där ja...... :oops:
Jo, de sa att när de var på mässan i Stockholm så såg de "en massa" mammor med bärsjalar och då tänkte de tydligen också på mig...... :lol:
När de var i Karlstad så hade jag David på ryggen i Mei Tai och det kommer de tydligen ihåg och så har jag som sagt nämnt att alla syglada människor på det här forumet just nu söker land och rike runt efter goa velourtyger. :wink:
Jo, det var några stycken där på lördagen iaf. Bl.a jag......och ja, visst var jag o klämde hos MG. Flera gånger. O dessutom handlade jag visst mer än en gång också (fast nu när jag tänker på det undrar jag just var muddväven jag handlade tog vägen....hm...).

Ja, för övrigt har du just lett min plånbok i fördärvet Anso. Men visst blir det en snygg o skön amningstunika av det rosa/rosa :D O visst måste lillan matchas då också :roll: :lol: O om man inte på förhand vet hur mycket som går så är det ju bäst att ta i lite extra.....eller? :roll:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Var det någon som klämde på ullfleecen de har? Hur tjock är den och hur mycket ull är det i?
Användarens profilbild
Av Anso
Knyttet & K skrev:Var det någon som klämde på ullfleecen de har? Hur tjock är den och hur mycket ull är det i?
Jag har provbitar hemma. Inte alls så himla tjock. Har du koll på hur en Minmundus ullfleece är?
MG´s lite ullflecce är tunnare, mycket mer töjbar och känns inte lika tät. Den har en flosssad sida/utsidan och så en mer slät sida där man tydligt ser stickningen (vit ). OK, det märks att det inte är 1++% ull men den känns inte "syntetig".
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Anso skrev:
Knyttet & K skrev:Var det någon som klämde på ullfleecen de har? Hur tjock är den och hur mycket ull är det i?
Jag har provbitar hemma. Inte alls så himla tjock. Har du koll på hur en Minmundus ullfleece är?
MG´s lite ullflecce är tunnare, mycket mer töjbar och känns inte lika tät. Den har en flosssad sida/utsidan och så en mer slät sida där man tydligt ser stickningen (vit ). OK, det märks att det inte är 1++% ull men den känns inte "syntetig".
Men det låter ju hur bra som helst. Då ska Albert få ett par ullfleecebyxor att ha under overallen när det blir jättekallt!
Användarens profilbild
Av Summer
Kaja skrev: Inte helt enkelt att hitta dit, men JÖSSES vilka priser!!! Tyvärr så var det inte all velour som var så särskilt tjock, så en del saker skulle jag nog vilja klämma på innan jag beställde den.
Vilken/vilka var tunna tyckte du?

Det var jag som lurade med Apelsin, men då jag smet från jobbet ett tag så ville jag vara borta så lite som möjligt (visste inte ens om det gick idag)... Vi kom en liten stund efter kl 13 tror jag, ingen annan veloris var där samtidigt... (höll utkik ;))

Utbudet i affären var ju i alla fall mycket större än i webb-butiken så jag rekommenderar verkligen ett besök (nu när jag i alla fall tillfredsställt mitt akuta behov :oops:)
Användarens profilbild
Av Kaja
Summer skrev:
Kaja skrev: Inte helt enkelt att hitta dit, men JÖSSES vilka priser!!! Tyvärr så var det inte all velour som var så särskilt tjock, så en del saker skulle jag nog vilja klämma på innan jag beställde den.
Vilken/vilka var tunna tyckte du?

Det var jag som lurade med Apelsin, men då jag smet från jobbet ett tag så ville jag vara borta så lite som möjligt (visste inte ens om det gick idag)... Vi kom en liten stund efter kl 13 tror jag, ingen annan veloris var där samtidigt... (höll utkik ;))

Utbudet i affären var ju i alla fall mycket större än i webb-butiken så jag rekommenderar verkligen ett besök (nu när jag i alla fall tillfredsställt mitt akuta behov :oops:)
Det var några av de randiga som jag tyckte var lite sämre och så någon annan enfärgad, de låg framme vid disken. De andra tygerna höll ungefär samma kvalitet som Myrins, men 79 kronor respektive 129 kronor är en jäkla skillnad. Muddväven kostade 63 mot Myrins 100. Dessutom massor med roliga jerseytyger. Nu blir det MASSOR med nya projekt. Hittade ett kul tyg med fjärilar till exempel.

//Kaja
Användarens profilbild
Av Summer
Jag har ju inte klämt så mycket än. Kaja har du klämt? Minns du några från affären?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?