Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av florin
Anna skrev:
exiteme skrev:Vad jag blir avis på er som har släkt o vänner som uppskattar hemmgjort. Min snobbiga familj gillar inte alls sådant :-(
:shock: :evil: Man skall vara glad när någon ansträngt sig och gjort ett eget paket! Stackars dina släktingar som inte förstår vad de missar.
:iagree:
Användarens profilbild
Av He.ma
Jag håller på med hmm (alldeles för stort) "sjalbarnsfilt" som jag gör i alla möjliga och omöjliga färger (alla restgarner) den ska min mamma få :wink: hon brukar kika på den när hon är här o hälsar på (hon är avis på den har sagt att jag ska ha den själv) jag har t.om lärt henne hur man virkar sånt.
Sen hittade min kära mor en stor HANDFÅLLAD!!! duk som är perfekt att brodera på när vi var på loppis runda så den ska mamma o pappa få jag ska brodera text som en ring runt i mitten (det ska stå "I stugan är det alltid sommar" fast på finska) för den ska till sommarstugan. Sen blir det förkläde i vaxduk till dom, + att min man gör får i ull.
Farmor o Farfar får oxå förkläden ullfår och handbroderad duk + nåt till.
Barnen kommer att få raggsockor, stora tjejen har jag redan stickat en mössa till, lilltösens kofta ska jag starta med imorgon hmmm ja just ja har ju köpt trikåtyg så här hemma blir det hemmasydda pyjamasar :D

Vi har tur som har släkt o vänner som verkligen uppskattar hemma gjorda presenter, själv ÄLSKAR jag när nån gjort presenten själv då har man verkligen tänkt på mottagaren enl mig.
Användarens profilbild
Av Kaja
He.ma skrev:Jag håller på med hmm (alldeles för stort) "sjalbarnsfilt" som jag gör i alla möjliga och omöjliga färger (alla restgarner) den ska min mamma få :wink: hon brukar kika på den när hon är här o hälsar på (hon är avis på den har sagt att jag ska ha den själv) jag har t.om lärt henne hur man virkar sånt.
Sen hittade min kära mor en stor HANDFÅLLAD!!! duk som är perfekt att brodera på när vi var på loppis runda så den ska mamma o pappa få jag ska brodera text som en ring runt i mitten (det ska stå "I stugan är det alltid sommar" fast på finska) för den ska till sommarstugan. Sen blir det förkläde i vaxduk till dom, + att min man gör får i ull.
Farmor o Farfar får oxå förkläden ullfår och handbroderad duk + nåt till.
Barnen kommer att få raggsockor, stora tjejen har jag redan stickat en mössa till, lilltösens kofta ska jag starta med imorgon hmmm ja just ja har ju köpt trikåtyg så här hemma blir det hemmasydda pyjamasar :D

Vi har tur som har släkt o vänner som verkligen uppskattar hemma gjorda presenter, själv ÄLSKAR jag när nån gjort presenten själv då har man verkligen tänkt på mottagaren enl mig.
Men JEEEEZ! Jag brukar "bli anklagad" för att ha överskottsenergi, men KVINNA; har du ALLS tänkt att sova innan julafton?? Ror du iland allt detta så tar jag av mig hatten!

//Kaja
Användarens profilbild
Av He.ma
Virkning o stickning har jag med mig på jobbet :roll: jag kör buss och vissa turer har man 5-20min på ändhållplatserna och då kommer handarbetet fram :D Sen jobbar jag mkt delade turer dvs har ledigt ett par timmar mitt på dan =själv hemma och då är det jag och min symaskin... vissa presenter är redan klara här börjas det i tid :hide:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?