- sön okt 28, 2007 07:12
så här ser de ut på... lånar en bild som bina visat nyligen här på sb....

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
annelie skrev:Ja måste bara få tag på mönster ocksåEmmiez skrev:åh va fina, såna ska jag försöka mig på en gångja gör det, det var förvånansvärt lätt
florin skrev:Jomen, då gör jag "rätt" med muddhöjden - så där höga gör jag också. Men jag tycker ändå att de glider ner. Jag har bara hunnit göra 2 par ännu, och gjorde mudden kortare runt om midjan andra gången, men nu ska jag sy om en gammal jeansskjorta till muddjeans till 1-åringen och då ska jag ta bort ytterligare lite, får vi se om vi får till detHello skrev:höre som i högre.... jag visar bild så får du se...florin skrev:Mudd töjer sig så där mycket för att ni inte gör dem tillräckligt höga för att de ska kunna bli tillräckligt elastisk... Om ni gör dem minst 5 cm hög så kommer ni märka stor skillnad.Tillräckligt höga - hur då?
Menar du byxorna eller mudden? Jag har ca 25-30 cm mudd som jag sen viker dubbel, så det färdiga måttet blir knappt 15 cm, som sen i sin tur viks dubbel när byxorna är på. Eller ska jag göra byxorna 5 cm högre i grensömmen? Nej, det menar du inte va´?
mina första byxor som jag tyckte blev bra först men de blev snabbt slappa....
sedan ett år tillbaks gör jag dem så här, de är alltså dubbelt så höga nu mot förrut.... å man väljer om man vill vika ner mudden ett varv eller inte... sitter sååå bra!!!!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?