Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Eva N
tass
jag vill också virka
Användarens profilbild
Av florin
Flytande latex är det absolut bästa för att slippa halkiga sockar :-) Tror det finsn hos slöjd detaljer, annars var det på creative company... elle rpanduro...Alla har ju sitt sortiment på nätet så kika där.

Panduro har även en liten flaska med nått man kan använda men det är mycket dyrare och vad jag hört så blir det dåligt när man tvätat några gånger...
Användarens profilbild
Av lotti
Åh jag vill oxå låna den boken och virka tofflor till våra gäster..... :wink: :D
Användarens profilbild
Av linafelicia
florin skrev:Flytande latex är det absolut bästa för att slippa halkiga sockar :-) Tror det finsn hos slöjd detaljer, annars var det på creative company... elle rpanduro...Alla har ju sitt sortiment på nätet så kika där.

Panduro har även en liten flaska med nått man kan använda men det är mycket dyrare och vad jag hört så blir det dåligt när man tvätat några gånger...
Är det sånt här du menar?
http://www.cchobby.se/pages/product.asp ... Guid=39140

Jag hittar inget på panduro eller slöjddetaljer...
Användarens profilbild
Av florin
Det är nog det där jag menar, ska kika i de kataloger jag har så återkommer jag. Kan hända att det var i swelognet-katalogen jag sett det oxå... Vet att det var i en sån där dunk men har för mig att det bara hetta flytande latex... Som sagt jag återkommer....
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
Jag ska få hämta boken på bibloteket idag :eld:
Användarens profilbild
Av sus
linafelicia skrev:
sus skrev:Dom var ju underbara!

Ett tips om dom blir hakiga är att köpa sån där satts för att göra egen halkstumpor och dutta på under. Jag har ett par liknande stickade tofflor/sockor från lindex som har "halkduttar" under och dom är fantastiska!
Var köper man sånt där halkgrejs då?
Det låter som en jättebra idé framförallt om man gör till små barn för dom blir väldigt halkiga.
Du har ju redan fått svar på det nu men det jag tänkte på var det dom säljer på bla babyboden som någon sa.
Ville bara säga att tipset kostar ett par fina virkade tofflor, jaghar storlek 39-40 :lol:
Användarens profilbild
Av Smilla103
Ja åh, så fina ...sånna måste vi ha...

Tack för att du visade dem!!
Användarens profilbild
Av linafelicia
sus skrev:
linafelicia skrev:
sus skrev:Dom var ju underbara!

Ett tips om dom blir hakiga är att köpa sån där satts för att göra egen halkstumpor och dutta på under. Jag har ett par liknande stickade tofflor/sockor från lindex som har "halkduttar" under och dom är fantastiska!
Var köper man sånt där halkgrejs då?
Det låter som en jättebra idé framförallt om man gör till små barn för dom blir väldigt halkiga.
Du har ju redan fått svar på det nu men det jag tänkte på var det dom säljer på bla babyboden som någon sa.
Ville bara säga att tipset kostar ett par fina virkade tofflor, jaghar storlek 39-40 :lol:
:rofl:
Användarens profilbild
Av ericah
Min farmor stickade liknande tofflor. Nostalgi!
Användarens profilbild
Av sarahlc
åh! de har jag också funderat på att virka!
finfina! :love:
Användarens profilbild
Av fröken Ragnhild
Söta tossor!
Skall försöka få till ett par jag med.
Användarens profilbild
Av linafelicia
Nu har det blivit ett par till:

Bild

Jag gillar färgen bättre och har ändrat lite i mönstret så att det inte är så stor öppning för foten.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?