Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
HJÄLP! :shock: va snygg den blev!!! :urule:

Å så söta barn du har! :loving:
Av eamane
Blev ju jättebra till sist :D
Och dina barn är så söta :love:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Anso skrev:Bild
Tjuuuuuuuuusig!!
Är det bara jag som blandar ihop saker, eller är inte det där mönstret ett man kan återfinna på becosar?
Anso skrev: Och så slänger jag in en bild på de små bubarnen. :heart:
Bild
Gullungar!
Användarens profilbild
Av Annika80
Jättefin! och barnen med, jag borde få tummen ur att göra min som ligger o väntar, men jag har ju så mycket annat kul att göra med ju :roll:
Användarens profilbild
Av Anso
Kaffemoster skrev: Tjuuuuuuuuusig!!
Är det bara jag som blandar ihop saker, eller är inte det där mönstret ett man kan återfinna på becosar?
Anso skrev:
Jooo, det är "Metropolitan-tyget" som finns på BECO och det är faktiskt samma tygstycke som min BECO blev sydd i (Sacha42 har väl den nu???). När min BECO skulle sys så hade de inte tyget utan jag beställde det i USA och skickade till Ecobabies och när selen var klar så bad jag att få resterande tyg med så att säga. Man vet ju aldrig vad man behöver lite tyg till.....
Så slutet gott allting gott, BECO-selen passade inte mig men nu har jag i alla fall en sele i det där snygga tyget! :vågen:
Användarens profilbild
Av Anso
Boadicea skrev:Jättesnygg! *busvisslar* Hur har du korsta axelbanden (för det är väl de som är korsade över gumpen på selåkaren?) och hur sitter de fast? Knyt? Spännen? *nyfis* :D
Korsade eller med en liten tvist rättare sagt och sedan in under rumpan och knyter på in rygg. Det är bara det vadderade avbärarbältet som har spänne.
Användarens profilbild
Av Anso
Boadicea skrev:
Anso skrev:
Boadicea skrev:Jättesnygg! *busvisslar* Hur har du korsta axelbanden (för det är väl de som är korsade över gumpen på selåkaren?) och hur sitter de fast? Knyt? Spännen? *nyfis* :D
Korsade eller med en liten tvist rättare sagt och sedan in under rumpan och knyter på in rygg. Det är bara det vadderade avbärarbältet som har spänne.
Sååå, en hybdid, liksom. Coolt! :D (nu vill ju jag oxå sy fler selar... )
Japp, en hybrid, där sa du det! 8) :D
Käre mannen vill ju gärna ha lite spännen på bärverktygen så han fick nöja sig med ett. Får se om han lyckas knyta 2 meter axelband bara...... :wink:

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?