Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
snygga :D
Användarens profilbild
Av Clifford
Det är ju nästan så att jag överväger om inte _jag_ behöver trainingpants, bara för att de där är så snygga :lol:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Pernilla J skrev:Det är ju nästan så att jag överväger om inte _jag_ behöver trainingpants, bara för att de där är så snygga :lol:
:Hahaa: :heart:
Användarens profilbild
Av Bina
ZaZi skrev:
Lydia skrev:
ZaZi skrev:
Luna skrev:Fina!

Har Sigge provat än?

Japp, de är provade och..... i ärlighetens namn var de liiite små. Men i går kväll omarbetade jag modellen något och bildbevis på nya modellen kommer senare idag. 8)
Spännande *väntar ivrigt*
Här är den nya varianten! :lol:

Den är lite mer stretchig, då jag bara fodrat "mittenremsan". (Man ser stygnen framtill) Det är samma foder, vattenavvisande + dubbelt lager frotté. Yttertyget är en slaktad t-shirt.

Bild
:app:
Användarens profilbild
Av ZaZi
kanske vill du ha ett par sådana här, Pernilla? :lol: :wink:

Bild
Användarens profilbild
Av Luna
Oj, vad du syr och fint blir det!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
:urule: :rock: :app: :tumsup: :siishah: :loving:

Kunde ju inte bli bättre!
Användarens profilbild
Av Kusmi
De röda är super coola.
Användarens profilbild
Av April
Superfina! :heart:

Jag skrev om sådana här i en annan tråd under tygblöjor för ett tag sedan... läste du mina tankar och överförde dem till verklighet? :app: :loving:

Verkligen fina!

kram
Användarens profilbild
Av Måsen
Men du ZaZi, det är ju inte klokt vad du pysslar ihop fina grejor! :shock: :loving: :app:

Om du startar atelje/butik så kommer jag att se till att mina flickor bär ZaZi varje dag! (Det gör de iofs redan :wink: ).
Användarens profilbild
Av ZaZi
April skrev:Superfina! :heart:

Jag skrev om sådana här i en annan tråd under tygblöjor för ett tag sedan... läste du mina tankar och överförde dem till verklighet? :app: :loving:

Verkligen fina!

kram
Måste ju bara skicka mitt inlägg och visa att du förverkligat min hemliga önskan

http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... highlight=

Starta butik!

Kram
Hej och tack för komplimangen! :heart:

Så lustigt! Jag hade faktiskt inte läst ditt inlägg, så tankeläsare är jag inte. :lol:

Och ang. butik... Om jag hade en make som hade stadig inkomst (om än liten) så hade jag nog vågat. Men nu är vi två med väldigt osäker inkomst (frilansare båda två inom samma gebit), och att starta egen firma skulle innebära allt för stor påfrestning på vår redan ansträngda ekonomi. Jag skulle vara tvungen at gå med vinst på en gång. :? Just nu känns det lite för vanskligt...( fast å andra sidan, nu har jag ju nästan INGEN inkomst i alla fall... :roll: :hmm: 8) frågan är om det egentligen kan bli värre :lol: )

Men jag lapar i mig era komplimanger och växer flera decimeter! :lol:

Måsen: :heart: :rodna:
Användarens profilbild
Av Lydia
Klart du ska starta eget Zazi! 8)
Användarens profilbild
Av ZaZi
Lydia skrev:Klart du ska starta eget Zazi! 8)
men det är ju skitläskigt och jag är ju bara en liten feg plutt! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?