Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
vad fin den blev! :-D

kosmos kände lite på det tyget när vi sågs sist och vi kom fram till att det vita var korskypert och det svarta vanlig tuskaft.
Av eamane
Såg ju snyggt ut även som sjal!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Tack, blev riktigt nöjd och skön är den också :) (ingen blygsamhet här inte :lol:)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Slänger in några bilder på första ryggknytet också. Går inte så bra än men vi övar :) Busungen gör sig dessutom svår och "lägger" sig bakåt så långt det går :? . Mycket obehagligt på ryggen tycker jag, kan ju liksom inte stoppa henne eller ta emot... Och lirkar ur armarna snabbare än en liten vessla. :) Men hon ser rätt nöjd ut ändå. :loving:
Bild
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av tinaw
Fast det såg ju fint ut trots att lillan grejar runt när du ska knyta. :D

Jag har uptäckt att ju mindre framåtlutad jag står desto mindre knölar barnen runt när jag knyter upp dem på ryggen. De vågar kanske inte för att de känner att balansen är ömtåligare när bäraren står upp? Det är mitt tips iaf!
Användarens profilbild
Av mejamy
Jättefint! :tumsup: Blir sugen på att göra en likadan själv ju! :D

Skulle du färga sen också eller hur var det?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Tina: Knyter gör jag i dubbelsängen törs inte annat :lol: och det är sedan när hon är där på ryggen och jag står upp som hon häver sig bakåt (och jag inte får det tillräckligt tight) så att hon nästan glider ur känns det som. Hon drar ur armarna och grejar fast jag knyter och drar åt, men jag har hört att övning ger färdighet så jag övar vidare :D

mejamy: Maken tyckte inte att jag skulle färga utan att den var snygg som den var, och för att locka honom att bära i sjalen låter jag den vara ofärgad (för nu i alla fall, får se senare :D )
Användarens profilbild
Av mejamy
zero.sara skrev:
mejamy: Maken tyckte inte att jag skulle färga utan att den var snygg som den var, och för att locka honom att bära i sjalen låter jag den vara ofärgad (för nu i alla fall, får se senare :D )
Jag förstår precis! Gör jag en likadan låter jag den nog också vara svart/vit för att öka oddsen på att maken ska gilla den. Visst har han burit i både Nairobi och Dublin offentligt, men han föredrar mer diskreta färger konstigt nog :roll: :hmm: :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?