Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
Janome 744D, kan man sy någon flatsöm med den? Dvs typ en sådan här osm man kan ha som dekorsöm på plagg som de med annan färg på köpta plagg.....

Bild

Borde man inte kunna använda Decorative overedge på Janome? se http://www.sewingmachines.co.uk/PDFs/pdfjan744

Huskylock låter en del har jag läst.....Janome 744D, alla nöjda med den?
Användarens profilbild
Av McMorrigan
florin skrev:
lotti skrev:
florin skrev:Kika på bergaliden.se. Jga har hört mycket bra om den den senaste månaden!
Det är ju en Helsingborgsaffär! :D Där köpte jag min begagnade älskade Husquarna 2000 för ett år sedan! Superfin service och så!!!! :D
Å gratis frakt har de oxå :-)
Jag ska beställa en Janome Cover Pro därifrån så att jag kan sy snygga sömmar även utanpå plaggen :vågen:
Det vill jag också ha en..... :roll:
Användarens profilbild
Av elli
McMorrigan skrev:
florin skrev:
lotti skrev:
florin skrev:Kika på bergaliden.se. Jga har hört mycket bra om den den senaste månaden!
Det är ju en Helsingborgsaffär! :D Där köpte jag min begagnade älskade Husquarna 2000 för ett år sedan! Superfin service och så!!!! :D
Å gratis frakt har de oxå :-)
Jag ska beställa en Janome Cover Pro därifrån så att jag kan sy snygga sömmar även utanpå plaggen :vågen:
Det vill jag också ha en..... :roll:
Och jag med...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?