Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av little_me
Bra idé med en utmanartråd! I'm in!
Kanske kan starta en annan tråd för byte..?
Användarens profilbild
Av mimpen
En bytestråd till låter kul. Men nu är vi ju mitt i tavelbytet, så man kanske kan vänta lite.

Men vad ska vi ha för utmaning då? Jag skulle gärna prova att virka jag... Det har jag inte gjort sen tidernas begynnelse!
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
mimpen skrev:En bytestråd till låter kul. Men nu är vi ju mitt i tavelbytet, så man kanske kan vänta lite.

Men vad ska vi ha för utmaning då? Jag skulle gärna prova att virka jag... Det har jag inte gjort sen tidernas begynnelse!
Vi behöver ju inte byta denna gången, utan bara visa bilder kanske? Virka är jag med på! Har aldrig ens provat förut, men det verkar kul. Vad säger ni andra? Roligt att så många var intresserade förresten!
Användarens profilbild
Av little_me
Ja. virka skulle vara kul.. har inte virkat sen jag gick i mellanstadiet.. är inte ens säker på att jag kommer ihåg hur man gör! :roll:
Vad ska vi virka då? Får man göra vad man vill?
Att vi lägger ut bilder sen tycker jag räcker..
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Foxy skrev:
zandrama skrev: Så länge det inte blir ett krav att göra klart eller hinna med eller så, så är jag på. 8)
Jag med!
Då kanske man törs vara med så att det händer något. Eller så kanske jag ska försöka komma igång med mina broderier igen istället. :roll: Men dett lät så bra och lärorikt. :P
Användarens profilbild
Av Monique29
Låter spännande.
Fast står lite i bakgrunden först :wink:
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
Då tycker jag vi bestämmer att första utmaningen är att virka, om ingen kommer med protester :lol:

Eftersom folk säkert är på väldigt olika nivå år det väl enklast om man själv bestämmer vad man ska göra?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Tjoho vad skoj! :vågen:
Virkutmaning låter alldels perfekt! (steg ett blir väl att leta rätt på en virknål.... :roll: :oops: )
Knyttet & K skrev:Mitt nya förslag till bytestråd är en nåldyna för det behöver jag verkligen. Men det ena behöver ju inte utesluta det andra. Man kan ju ha både en utmaningstråd och byten liknande bokmärksbytet.
Jaaa! Vill också vara med och byta nåldyna! :hello:
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
Tror ni det blir lagom med tid om vi visar vad vi har gjort den siste?
Av Enid
En stickutmaning låter jätteskoj, jag har redan fuskstartat lite men men lite tur, uppmuntran och en "deadline" kanske jag blir färdig också istället för att tröttna efter två tredjedelar och börja på något nytt ;)

Den sista funkar bra för mig iaf, så kan man starta en ny utmaning sen månaden efter :)

Virkutmaning vore också skoj, virka borde jag träna mig bättre på!

Blev det föresten stickning eller virkning eller något annat? *förvirrad*

ändrad av Liten vus 1ggr
Användarens profilbild
Av mimpen
JeanneDArc skrev:Då tycker jag vi bestämmer att första utmaningen är att virka, om ingen kommer med protester :lol:

Eftersom folk säkert är på väldigt olika nivå år det väl enklast om man själv bestämmer vad man ska göra?
En VIRKUTMANING är fantastiskt! Jag måste genast fråga min mamma om hon har kvar någon virknål! Men vad ska jag virka *hmmmm*

Kan vi inte ha en ny tråd om virkutmaningen?
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
mimpen skrev:
JeanneDArc skrev:Då tycker jag vi bestämmer att första utmaningen är att virka, om ingen kommer med protester :lol:

En VIRKUTMANING är fantastiskt! Jag måste genast fråga min mamma om hon har kvar någon virknål! Men vad ska jag virka *hmmmm*

Annars kan jag bara ändra ts så slipper vi göra nya trådar hela tiden. Jag gör det sålänge iaf så får vi se hur det blir :)
Användarens profilbild
Av mimpen
JeanneDArc skrev:
mimpen skrev:

Annars kan jag bara ändra ts så slipper vi göra nya trådar hela tiden. Jag gör det sålänge iaf så får vi se hur det blir :)
Smart idé!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?