Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av schmut
acand skrev:En pannå förutsätter att tavlan ska målas i olja, eller har jag fel. En tavla kan väl skapas på andra sätt - foto, akvarell, tusch eller annat.
nej, det är underlaget och du kan montera vad som på själva pannån.det är ju även ett sätt att montera och hänga konst numer när ramar börjar bli alltmer ovanliga.
Användarens profilbild
Av funshine
Spännande. tror också att det är lättare att köpa egen pannå. Vet dock inte om jag vill va med ännu. klurar på ett motiv.
Användarens profilbild
Av Vida
Jo, men det är klart att du ska vara med...!

Men jag skulle tycka att det vore mysigt att ha typ temat närhet...
Användarens profilbild
Av Fina
Jag skulle gärna vilja vara med!
De förslag jag gillade var att man köper sin pannå själv (eller om man vill använda något annat som bakgrund tycker jag att man ska få det) och så ett bestämt mått typ max 20 x 20 eller så.
Antingen skulle jag vilja hitta på ett tema själv, typ det som beskriver mig själv bäst, eller att man utgår efter mottagarens tema så att alla bestämmer ett eget tema som den som gör tavlan måste utgå ifrån.
Användarens profilbild
Av acand
Josefina skrev:Jag skulle gärna vilja vara med!
De förslag jag gillade var att man köper sin pannå själv (eller om man vill använda något annat som bakgrund tycker jag att man ska få det) och så ett bestämt mått typ max 20 x 20 eller så.
Antingen skulle jag vilja hitta på ett tema själv, typ det som beskriver mig själv bäst, eller att man utgår efter mottagarens tema så att alla bestämmer ett eget tema som den som gör tavlan måste utgå ifrån.
:iagree:
Användarens profilbild
Av schmut
okej.
någon som gillar att bestämma saker bestämmer något fiffigt och vi andra hakar på. själv kan jag....skriva protokoll eller nåt.
Bild
Användarens profilbild
Av mojsan
..lite läskigt, men KUL!!! Jag vill vara med. Ni som vet mer, en sån där pannå, kan man skapa med sina akvarellpennor/ kolpenna på den eller måste jag gå ut och investera i en massa oljefärger nu???
Användarens profilbild
Av Vida
Åh - jag vill bestämma ;) :D

Då bestämmer jag att vi köper vår egen pannå, max 20*20 cm
och att man själv väljer vilket tema man vill att den andra ska skapa efter :)
Och så skickar ni er adress till mig :) så vidarebefodrar jag den! (*frigör utrymme i brevlådan*)

Så, skicka ett meddelande till mig med adress och vilket tema ni önskar på den tavlan som ni kommer få. (ps, om man vill så kan man ju önska temat "den som målar bestämmer själv" eller liknande)

Ni har på er till söndag 5/8 kl 23:00 att skicka er adress till mig! (via PM)

:app: vad roligt

(hem och klura :hmm: )
Användarens profilbild
Av mimpen
NeaVida skrev:Åh - jag vill bestämma ;) :D

Då bestämmer jag att vi köper vår egen pannå, max 20*20 cm
och att man själv väljer vilket tema man vill att den andra ska skapa efter :)
Om nån bara kan förklara för mig vad en pannå är så vill jag gärna vara med... :oops:
Användarens profilbild
Av Vida
:oops: jag visste inte heller vad en pannå var.... tills Schmut la in denna bild: :lol:
schmut skrev: exempelvis en sådan här
Bild
http://www.pandurohobby.se/order/Produc ... aid=190140
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag vill vara med, men... ska någon annan bestämma temat för vad jag ska skapa? :?:
Användarens profilbild
Av schmut
en pannå kan även vara exempelvis ett bakstycke från Claes Olsson eller Kjell och Company. vanligtvis är de klädda med duk,
Bild
men man kan som sagt även köpa ett bakstycke i frigolit från vilken affär som helst och grunda med vit färg alternativt vanlig vattenbaserad vägg/takfärg.

man måste inte måla med olja eller akryl på dem utan man kan ju även använda dem till att montera teckningar, broderier eller tyg på.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?