Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mammut
Åh, TACK för att du tipsade om Kreativa Kvinnor, hade jag aldrig hört talas om eller sett förut, men jag susade direkt och köpte en tidning! :love: Jag vill ju sy ALLT! Väskorna e ju kanonfina (Det såg jag ju redan på dina bilder! :wink: :tumup: ) Och så vill jag sy kjolen med fickor :loving: , en tunika, klänning till tjejerna, klänning till mig, och så...:app: Jag är så i gasen så jag måste hänga på låset när tygaffaren öppnar i morrn!! :eld:
Användarens profilbild
Av Fryle
Tidningen fanns till och med här i vår lilla håla! Jag håller som bäst på att virka deras flickbikini, fast jag köpte tidningen för väskmönstret...
Användarens profilbild
Av Livsglädjen
Sofi:
Vad har du för ängel till barn egentligen?!
Du syr och stickar och... kan Alicia byta blöjor på sig själv redan eftersom du hinner så mycket?

Hälsningar från en mamma som aldrig hinner något (och när hon borde hinna, sitter framför datorn :oops: )
Användarens profilbild
Av sofiutane
Livsglädjen:

Jag vet, jag har begåvats med ett underbart snällt barn. Hon är så nöjd att ligga/sitta o leka själv medans mamma syr eller grejjar (fast hon börjar dock bli lite mer svårsjälvlekt (är det ett ord???)). Den här gjorde jag en kväll i veckan medan vi var hos svärmor. Jag ska på galamiddag i augusti och man kan ju inte ha samma klänning som ifjol :hellu: Bilden är ganska dålig men jag syns ju iaf.

Bild

Och eftersom vi är inne i min väsktråd så lägger jag väl in den jag gjort åt min andra syster också.

Bild
Användarens profilbild
Av Edith
Åh, ännu mer godsaker! :D Jättesnygg klänning, för att inte tala om väskan! :love: Var hittade du mönstret till klänningen? Eller har du ritat det själv?
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
3-barns mor skrev:Vad blir materialkostnaden? På ett ungefär...? :roll: ...hmmm, man blir allt lite sugen...
Puffar lite för min fråga igen. Och din blåa väska är så HIMLA snygg! Vilket tyg!! :D
Användarens profilbild
Av sofiutane
Jag kan INTE rita mönster. Min svärmor hade en äldre Ingelise tidning där mönstret fanns. Vi gjorde först en åt henne (i storlek 48 tror jag det var) som blev för liten. Sen gjorde vi en åt mig, som enligt tidningen skulle vara mellan 42 och 44 (jag brukar ha högst 38, VÄLDIGT förnärmad) och den satt perfekt. Jag blir sååå irriterad när olika mönster har olika storleksräkning. De får ju en att känna sig mycket större än man är. Inte bra. :nono:
Användarens profilbild
Av sofiutane
3-barns mor skrev:
3-barns mor skrev:Vad blir materialkostnaden? På ett ungefär...? :roll: ...hmmm, man blir allt lite sugen...
Puffar lite för min fråga igen. Och din blåa väska är så HIMLA snygg! Vilket tyg!! :D
Hmm, jag kanske inte förstod frågan. Menar du kostnaden för en väska i allmänhet eller...???
Användarens profilbild
Av sofiutane
Emindith skrev:Åh, ännu mer godsaker! :D Jättesnygg klänning, för att inte tala om väskan! :love: Var hittade du mönstret till klänningen? Eller har du ritat det själv?
Glömde att säga: Tack tack tack!!!
Användarens profilbild
Av Livsglädjen
sofiutane skrev: Vi gjorde först en åt henne (i storlek 48 tror jag det var) som blev för liten. Sen gjorde vi en åt mig, som enligt tidningen skulle vara mellan 42 och 44 (jag brukar ha högst 38, VÄLDIGT förnärmad) och den satt perfekt. Jag blir sååå irriterad när olika mönster har olika storleksräkning. De får ju en att känna sig mycket större än man är. Inte bra. :nono:
Kan mycket väl förstå dig eftersom jag själv är ganska stor (46:a) och då hamnar man ju på helt sanslösa storlekar som man knappt visste fanns :wink: typ 50-52... Vem vill gå omkring i en klänning i 50-52 när man egentligen bara är en "liten 46:a"?
Av eamane
Snygga väskor men otroligt tjusig klänning! Sydd på en kväll? Otroligt...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?