Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Humleblomstern skrev:Kommer det prickiga fodret från Stoff och Stil månne?Jajjemen!
Mammut skrev:Woow!Tack!![]()
Håller på och klurar på en väska själv.... Vad är det blåa för typ av tyg? Har du fodrat med något? Jag menar mellan yttertyget och fodertyg? Den ser ju så stadig ut! (Det är ungefär där jag fastnat i mina väsk-funderingar...)
Kanon!
Selman_73 skrev:Har själv suttit och funderat på en egen skötväska, helst en som är vattentät. Regnskyddet över vagnen skyddar ju inte väskan när det hällregnar. Borde kanske göra en i PUL?Det låter dyrt!
Yttertyget är grått,Ja , det är klart det är grått! Jag tänkte grå och skrev blå...
Får jag föreslå att du kollar upp "pvc-coated" tyg (vaxduk, fast snyggare)?Har funderat på nåt liknande...Åhlems har ju fina mönstrade!
esarina skrev:det där med tryckknappar var nog det smartaste jag sett!
Axelbandet är justerbart med tryckknappar, för att man ska kunna ta på sig den enkelt kring barnet man förmodligen bär på. I bakfacket ligget ett extrainlägg i plastad frotté till skötbädden.
Justeringsmånen är 36 cm om man nöjer sig med att knäppa två knappar, och 18 cm om man vill knäppa 4 knappar. Tyvärr gör väl tryckknapparna att väskan blir ganska lättstulen.
Den är starkt inspirerad av den här väskan, fast min är lite större och har färre fack.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?