Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Humleblomstern skrev:Kommer det prickiga fodret från Stoff och Stil månne?
Jajjemen! :D
Användarens profilbild
Av Mammut
Woow! :app:
Håller på och klurar på en väska själv.... Vad är det blåa för typ av tyg? Har du fodrat med något? Jag menar mellan yttertyget och fodertyg? Den ser ju så stadig ut! (Det är ungefär där jag fastnat i mina väsk-funderingar... :hmm: )
Kanon! :tumup:
Av surftrollet
Mammut skrev:Woow! :app:
Håller på och klurar på en väska själv.... Vad är det blåa för typ av tyg? Har du fodrat med något? Jag menar mellan yttertyget och fodertyg? Den ser ju så stadig ut! (Det är ungefär där jag fastnat i mina väsk-funderingar... :hmm: )
Kanon! :tumup:
Tack!

Den är inte så jättestadig. Du ska få klämma imorgon. ;) Det är bara yttertyg och foder, och sedan var den välfylld för fotograferingen på de översta bilderna.

Yttertyget är grått, en halvkraftig blandning av polyester och bomull. Jag tror nästan att det är tänkt som möbeltyg egentligen... Samma tyg som jag har i min sele, så det matchar. :)

Och nu har jag provkört väskan också, och det där med knapparna på axelbandet var faktiskt en bra idé! Jättelätt att få runt lillen i selen på ryggen!
Selman_73 skrev:Har själv suttit och funderat på en egen skötväska, helst en som är vattentät. Regnskyddet över vagnen skyddar ju inte väskan när det hällregnar. Borde kanske göra en i PUL?
Det låter dyrt! :shock: Får jag föreslå att du kollar upp "pvc-coated" tyg (vaxduk, fast snyggare)? ;)
Användarens profilbild
Av Mammut
Yttertyget är grått,
Ja , det är klart det är grått! Jag tänkte grå och skrev blå... :duh: *dunkar liv i amningshjärnan*
Får jag föreslå att du kollar upp "pvc-coated" tyg (vaxduk, fast snyggare)?
Har funderat på nåt liknande...Åhlems har ju fina mönstrade!
Användarens profilbild
Av schmut
esarina skrev:
Axelbandet är justerbart med tryckknappar, för att man ska kunna ta på sig den enkelt kring barnet man förmodligen bär på. I bakfacket ligget ett extrainlägg i plastad frotté till skötbädden.
Bild
Justeringsmånen är 36 cm om man nöjer sig med att knäppa två knappar, och 18 cm om man vill knäppa 4 knappar. Tyvärr gör väl tryckknapparna att väskan blir ganska lättstulen.

Den är starkt inspirerad av den här väskan, fast min är lite större och har färre fack.
det där med tryckknappar var nog det smartaste jag sett! :urule:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Wow! va snygg den blev! Jag satt häromkvällen och skissade på hur jag vill att min skötväska ska se ut när jag får tid att sy den. Fick lite tips från din väska nu även fast jag tyckte jag visste hur jag skulle lösa allt :-)

Min ska annars få två resårfickor på var kortsida för vatten-/nappflaskor och jag har tänkt ha mobilficka och plånboksficka samt fickor för mat/pulver.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?