Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av exiteme
Humleblomstern skrev:
mammahappy skrev:Så nu har jag mätt min stoff & stil gås.
Å när jag drog ut den så fick jag den till att den var 65cm bred.
c:a 45cm i skrynkligt tillstånd
Nu måste jag bara fråga, finns tyget i senaste Stoff och Stils katalog? Vilken sida/beställningsnummer hittar jag i så fall tyget på? Har letat och letat men inte hittat någt...
Det finns tyvärr inte i katalogen.
Användarens profilbild
Av svas
Tänk om någon "utsockens" råkar läsa här på SjalBarn...

Om jag vill sy en egen gås, skrynklad eller ej

Vad tror de vi håller på med egentligen???
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
I Stoff och Stils reakatalog som kom i min låda idag finns ett tyg som heter "Crinklad gaze med brodyr", kan det vara det tyget? 100% bomull och bara 19.95 kr/m. :eld:
Användarens profilbild
Av naimiez
Humleblomstern skrev:I Stoff och Stils reakatalog som kom i min låda idag finns ett tyg som heter "Crinklad gaze med brodyr", kan det vara det tyget? 100% bomull och bara 19.95 kr/m. :eld:
Har du något varunr?
Användarens profilbild
Av exiteme
Humleblomstern skrev:I Stoff och Stils reakatalog som kom i min låda idag finns ett tyg som heter "Crinklad gaze med brodyr", kan det vara det tyget? 100% bomull och bara 19.95 kr/m. :eld:
Det är liknande det tyget... Den gauzen de flesta använt är utan brodyr.
Användarens profilbild
Av mammahappy
exciteme
Men det tyget som nu är på rea? Det är typ likadant som den sjalen jag köpte av dig fast detta tyget som är på rea är med brodyr då eller?
Användarens profilbild
Av exiteme
mammahappy skrev:exciteme
Men det tyget som nu är på rea? Det är typ likadant som den sjalen jag köpte av dig fast detta tyget som är på rea är med brodyr då eller?
Typ (Det var ett tag sedan jag kollade på det tyget med brodyr) ... :-)
Kolla påsid 14-15 i katalogen här. Längst upp till höger. http://ipaper.ipapercms.dk/stofogstil/S ... ajuni2007/
Användarens profilbild
Av Livsglädjen
När jag och min svägerska försökte få tag på gauze-tyg på Stoff och Stil för någon månad sedan, så hittade tjejen i kundtjänsten inget sådant överhuvudtaget. Hon mindes att de hade haft något som stavades gaze förut...
Taskigt om det fanns att få tag på när vi letade så mycket (fast tjejen var mycket hjälpsam och trevlig)!
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
Boadicea skrev:Det gauze-tyget med brodyr som fanns i reakatalogen är slut. Jag har betällt hos Stoff och Stil idag, och kollade upp det då. Jag har köpt ett voile-tyg som jag ska prova sy gås av ist... :)
Det var väl typiskt! Men berätta gärna hur voile-tyget blev som sjal sedan!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?