Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fina
lotti skrev:otroligt fin!! :heart: Hur är bärkomforten??
Inte alls så bra som jag ville :? Men ändå helt ok.
Man känner inte alls att den sitter åt i midjan, så den avlastar mest på axlarna, jag ville att den skulle avlasta både i höfterna och i axlarna. Å andra sidan är min rygg lite trasig, så jag ska låta någon pröva som inte har trasig rygg.
Men helt nöjd blev jag faktiskt inte. Ska göra bredare på både axlar och midjebälte nästa gång. :roll:
Användarens profilbild
Av Gullan
Men, du!!! Den där var ju bara så läcker!!!!! :love: Det var ett jättefint tyg du hade hittat :) (Måste nog bara ha en MT till, kanske...)
Jag förstår att du var uppe till mitt i natten för att få den färdig!
Användarens profilbild
Av lotti
Josefina skrev:
Man känner inte alls att den sitter åt i midjan, så den avlastar mest på axlarna, jag ville att den skulle avlasta både i höfterna och i axlarna. Å andra sidan är min rygg lite trasig, så jag ska låta någon pröva som inte har trasig rygg.
Men helt nöjd blev jag faktiskt inte. Ska göra bredare på både axlar och midjebälte nästa gång. :roll:
Det är kanske spännet fram som på patapumen som saknas??
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
vilken snygg!! förstår att du ville va uppe halva natten för o få den färdig. HELT underbart tyG!
Användarens profilbild
Av Fina
Blev dubbla inlägg....
Senast redigerad av Fina den lör mar 17, 2007 17:11, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Fina
lotti skrev:
Josefina skrev:
Det är kanske spännet fram som på patapumen som saknas??
Jo, det ska jag sätta dit, men jag blev bara så glad att den äntligen var så pass klar att den kunde provas! :wink:
Testade imorse att bara provisoriskt knyta ett snöre fram, och då kändes det mycket bättre! Men jag är fortfarande lite sne över att den inte avlastade mer i bidjebältet.
Användarens profilbild
Av Blixa
Det där var nog något av det finaste jag sett i hela mitt liv :shock: :shock: Vad trist att den inte avlastar lika bra för dig som den är snygg.
Var hittade du tyget?
Användarens profilbild
Av cocine
den blev ju jättesnygg!! :D
Användarens profilbild
Av Fina
Kul att ni gillade den föressten! :heart:

Tyget hittade jag på Åhléns i höstas och jag fick det i födelsedagspresent. :D (har ett till i brunt med grönt mönster...)
Användarens profilbild
Av sacha42
supersnygg :P
Användarens profilbild
Av Fryle
Ibland när jag spänt midjebältet för hårt på Ergon, hamnar tyngden mycket på axlarna. Kanske kan du prova att knäppa midjebältet lite lösare, så det kommer längre ner och då eventuellt avlastar bättre?
Användarens profilbild
Av ernamalin
Josefina skrev:Kul att ni gillade den föressten! :heart:

Tyget hittade jag på Åhléns i höstas och jag fick det i födelsedagspresent. :D (har ett till i brunt med grönt mönster...)
Den var görsnygg! nu blev jag lite inspirerad till att göra färdigt min, håller ju på med en i det brun/gröna tyget. Hoppas den blir lika bra som din :D
Användarens profilbild
Av Monia
Grymt fin!!! :rock:
Användarens profilbild
Av Summer
Jättesnygg!!!

Tänkte på det med huvudstöd. Har sytt fast karborrband (mjuka sidan) på insidan av mina MTs för att kunna göra huvudstöd att fästa i kardborren. Den mjuka sidan stör ju inte... Nu ska man bara ha ork/tid/motivation till att sy huvudstöden också... :roll:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?