Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
ernamalin skrev:Sydde lite hastigt en av rosa microfleece, den blev helt ok! fast på bilderna ser den lite konstig ut :hmm:
Jättefin! Jag blir riktigt inspirerad! (men den är inte vatten- och vindtät, väl?)
Användarens profilbild
Av ernamalin
Fryle skrev:
ernamalin skrev:Sydde lite hastigt en av rosa microfleece, den blev helt ok! fast på bilderna ser den lite konstig ut :hmm:
Jättefin! Jag blir riktigt inspirerad! (men den är inte vatten- och vindtät, väl?)
Nä, den är bara varm :D sydde den mest för att ha på småkyliga sommarkvällar :D
Användarens profilbild
Av Tyrvi
Jag är också nyfiken på olika ponchos. Vill nog sy en, det vore nog praktiskt när bebis kommer och vi ska till förskolan med stora killen. Men jag har ingen aning om hur den ska sys. Är det någon som har mått/mönster också?
Användarens profilbild
Av verre
hur går det för er??

jag håller på med min fortfarande.. men imorgon ska den och lite annat bli klart...

jag påbörjar alltid en massa och då tar det gööööör lång tid innan något blir klart men sedan vippps så är 10 (nåja) grejer klara på en gång...
Användarens profilbild
Av verre
nja, så blev det ju inte riktigt... men imorgon, då jäklar!!!!
Användarens profilbild
Av sacha42
jättefin ernamalin :D
Användarens profilbild
Av anilov
Är det någon som stickat någon poncho? Jag hittade det här mönstret (men så är jag lite snål :oops: även om jag visst inser att andra ska ha cred för sin påhittighet så tycker jag att över hundra spänn bara för ett mönster är lite väl....)

http://www.littleturtleknits.com/pages/ ... tterns.php
Användarens profilbild
Av linafelicia
schmut skrev:jag puffar den här tråden för jag undrar om det är fler som gjort bärponchos?
jag funderar på att göra något i likhet med http://www.mamaponcho.ch/ men jag funderar på funktionsdugligheten..?
Den tyckte jag var riktigt snygg, annars är jag inte så förtjust i bärponchos men den skulle jag faktiskt kunna tänka mig att använda.
Användarens profilbild
Av Hello
anilov skrev:Är det någon som stickat någon poncho? Jag hittade det här mönstret (men så är jag lite snål :oops: även om jag visst inser att andra ska ha cred för sin påhittighet så tycker jag att över hundra spänn bara för ett mönster är lite väl....)

http://www.littleturtleknits.com/pages/ ... tterns.php
Den var ju supersnygg!! Jag tycker absolut att du ska göra den!

Även jag tycker dock att över 100 kr för ett mönster är mycket, men om du jämför med vad mamaponchosarna kostar, så kanske det är värt det? Snygg var den i alla fall!
Användarens profilbild
Av Fryle
Jättefina båda de stickade modellerna!
Användarens profilbild
Av verre
så här ser min OFÄRDIGA ut änså länge...

Bild

Bild

så här gjorde jag hålen:
Bild
Bild

Den ska bli kortare, plus att mellanrummet mellan våra huvuden är alldeles för stort, så det måste åtregärdas...

ska även sätta tryckknappar på något smatr sätt, så den omsluter mysigt...

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?