Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Vida
Oh - jag kom på vilken sorts "pyssel" som jag tycker är överskattad:
Typ, allt som Martha Stewart gör. Hon tar fram en sopsäck, klipper hål i den, trär den över huvudet på en modell och vips:
"whooo, whaaa, beautiful! you are soooo talented, martha! And so creative!"

Och, nej, jag är inte avundsjuk :D
Användarens profilbild
Av Lingling
nickie skrev:Bara några frågor om ert "pysslande" (dvs handarbetande, syende, klipp-o-klistrande o allt vad vi nu har för oss...)
?
* Vilket/vilka sätt pysslar du främst på?
Bra fråga, jag är periodare med det mesta, just nu är det stickning som varit prioriterat (och det är lätt att ta fram eller med sig), men jag har lapptäcken jag jobbar med som vilat ett tag, och en hög tyger till nya projekt ... Hur räknas baka kakor till jul? ;) Skulle egentligen vilja ta fram staffliet igen också ... och scrappinggrejerna vilar också.
* Vilket/vilka sorts pysslande skulle du vilja pröva på? Varför?
Ngn gång ska jag lära mig knyppla, och slå frivoliteter
* Vilket/vilka sorts pysslande tycker du är överskattade, o varför?
Sånt som känns väldigt färdigt innan man ens gjort det.
* Vilket pysslande ser du mest fram emot att kunna göra med ditt/dina barn?
Julgranspynt och sånt, scrappa kanske, bara måla och få baka kakor och koka knäck ... Tänkte be Sonen hjälpa till att designa ett lapptäcke framöver.
* Vilket pysslande uppskattar du mest att göra med barnet/barnen idag?
Det blir mest matlagningsgrejer och att de ritar. Ibland passar jag på att måla lite då.
* Om nån ber dig hålla en mini-kurs i ditt pysslande, ställer du upp Givetvis! Men jag vet inte hur mkt ngn skulle lära sig.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?