Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sarahlc
ms_chili, ja det var alldeles säkert vi! var såg du oss?

finns foton på bloggen: http://sarahlc.blogg.se/ från idag, så kollar du där vet du ju säkert om det var jag. :lol:

men :hmm: är mitt öga så otränat att jag missade en sjalande mor?
Användarens profilbild
Av ms_chili
Jo det var du!
Ändå har jag bara sett din lilla avatar bild här inne innan!

Ja, ditt öga är nog inte otränat, kom nämligen i bilen! Skulle snarar säga att jag har utvecklat falkögon för att spejja efter de omtalade sjalbärarna i Landskrona som jag alltid missar... :lol:
Användarens profilbild
Av sarahlc
ms_chili skrev: Ja, ditt öga är nog inte otränat, kom nämligen i bilen!
phu. det var betryggande ;)
ms_chili skrev: Jo det var du!
Ändå har jag bara sett din lilla avatar bild här inne innan!
falkögon för den, du.

Jag pratade med mammaTess idag om att fixa en landskronasjalträff nån gång om inte alltför länge, vore jättekul om du /kan/vill/har lust att hänga på då!
Användarens profilbild
Av lotti
sarahlc skrev:
Jag pratade med mammaTess idag om att fixa en landskronasjalträff nån gång om inte alltför länge, vore jättekul om du /kan/vill/har lust att hänga på då!
Betyder det att om man bor tio minuter från L-Krona inte får hänga på?? :wink: :D
Av MammaTess
Nämen ALLA får hänga på...10 minuter, 100 minuter, 1000 minuter här ifrån...kom kom kom.... :D
Användarens profilbild
Av sarahlc
lotti skrev:
sarahlc skrev:
Betyder det att om man bor tio minuter från L-Krona inte får hänga på?? :wink: :D
Det betyder att en viss person som bor tio minuter från L-krona har obligatorisk närvaro! :this: :heart:

Samt övriga som känner sig minsta lite sugna på en tour till Landets fina Krona!
Av MammaTess
Jamne då får vi väl se att fixa till en träff då ( och då kan jag få hjälp med det sabla rygknytet....

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?