Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Scilla
Mamasamueli skrev:Här är tråden. Tyvärr har jag tagit bort en del bilder, men beskrivningen finns kvar:
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... a+ullbyxor

:hmm: Javisstja, jag lämnade ju en i varje sida på det mönstret också. :hmm: Men sen stickades ju fram-flärpen rakt... :hmm: Just nu kan jag inte riktigt tänka :hellu: men på nåt vis så blev det fler varv på grendelen i det nya mönstret. Jag tror att det är det som gör susen! :tumup:

Jag minns att när jag gjorde förra mönstret så räknade jag med att tyget skulle töja sig mycket baktill och dra ihop sig mycket framtill i och med att det är rätstickning, men det blev inte så mycket som jag hade trott. De byxor som jag stickade efter det mönstret glipar i ryggen, men de nya gör det inte! :D Jag har stickat ett par byxor efter den "väldigt lättstickade" beskrivningen och de är rejält mycket högre i ryggen, så om man vill gardera sig mot glipa i ryggen så ska man följa det mönstret! :lol:
Tack!! Men jag fattar inte varför jag inte kan hitta gamla trådar? Får inte upp denna tex om jag söker på "Samuels AND randiga". Hur gör ni?

Jag upptäckte nu också att jag gjort ett riktigt klantfel vid benen på de nya byxorna, inte undra på att de blev trånga precis i benöppningarna. Blir nog till att riva upp och göra om tror jag :duh: - och då kan jag ju passa på att göra den lite längre baktill också.
Användarens profilbild
Av Scilla
Dorislina skrev:
Scilla skrev: Tack!! Men jag fattar inte varför jag inte kan hitta gamla trådar? Får inte upp denna tex om jag söker på "Samuels AND randiga". Hur gör ni?
Jag skrev bara in samuels randiga ullbyxor så fick jag tråden som tredje träff eller nåt sånt. Inga AND eller + eller nåt. Testa det och se vad som händer.
Det har du rätt i. Men varför? :hmm: Skumt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?