Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken färg på banden?

svart
22
51%
naturvit/beige
10
23%
annan
11
26%
Användarens profilbild
Av ernamalin
Min första tanke är svart! men ju mer jag tänker på det så blir det svårare och svårare och nu tror jag att det skulle bli lika bra med ljusa... :hmm: inte mycket till hjälp är jag rädd...
Användarens profilbild
Av sus
Jag säger också blått, men den intresanta frågan är inte vilken färg du ska h, utan om tyget är fottat hemma hos er?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
sus skrev:Jag säger också blått, men den intresanta frågan är inte vilken färg du ska h, utan om tyget är fottat hemma hos er?
:iagree:
Användarens profilbild
Av sarahlc
svart, lätt!
Användarens profilbild
Av Anso
sus skrev:Jag säger också blått, men den intresanta frågan är inte vilken färg du ska h, utan om tyget är fottat hemma hos er?
:rofl: Nä vet ni va hörni! Vi bor i en flyttkartong eller rättare sagt 100 flyttkartonger känns det som. Men jag skulle kunna tänka mig att bo där i alla fall. Bilden är ifrån Marimekkos egen hemsida och tyget är Unikko. Det tyg jag har är samma färger men med lite mindre blommor, Mini Unikko.
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag röstade svart, mycket lättare att hålla rent och snyggt från dreggel och annat mysigt. Men jag tror båda är lika fina, faktiskt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?