Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Kotten skrev:
fantasiflicka skrev:
Elin skrev:och jag vill se bild på skapelsen PRONTO! :wink:
Vad då?! Bordet???
Eller kuddarna jag syr i mina gröna retrotyger till vardagsrummet??? 8) 8)
Sluuuta läskas och visa oss bilder din lilla apa! :P
Jaa, du! Jag har ju som tidigare påtalat vissa meningsskiljaktigheter med photobucket som fram tills nu har härbergerat mina foton... :? :?
men om jag lägger dem på min blogg, kollar ni där sen då? :D
Användarens profilbild
Av Linnea
spraylim heter spraylim kort och gott, säljs på biltema för 30-40 kr :D
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Linnea skrev:spraylim heter spraylim kort och gott, säljs på biltema för 30-40 kr :D
Försent---jag provade att sy och det gick alldeles finemang! Dock blev modellen urusel...men jag har inget val, den ska få bli lampskärm iaf! :shock: :oops: Jag hade en frigolitkrans som skulle tjäna som stomme men det blev apfult och nu vet jag itne vad jag ska göra! Inga stålgalgar har jag heller (som jag kan böja till lite snyggt...)
Användarens profilbild
Av Ester
fantasiflicka skrev:
Vad då?! Bordet???
tutti frutti prontissimo amica mia! :this:

*fast jag är mest nyfiken på bordet*
Användarens profilbild
Av Buscilla
Se så fram med Bild nu frauleine Fantasi. Innan vi går åt av nyfikenhet.
Användarens profilbild
Av Soffi
Elin skrev:
fantasiflicka skrev:
Vad då?! Bordet???
tutti frutti prontissimo amica mia! :this:

*fast jag är mest nyfiken på bordet*
Vilken press :lol:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Aber meine damen, ich geschnellen så mycket jag bara kan!

Willkommen, bienvenue, welcome:
To fantasiflicka, fantasiflicka, fantasiflicka aa

Ett stycke omklätt furubord...Högst upp ser man vår hemska glödlampa titta fram...det är den som ska få sig en skärm! :lol:
Bild

en sittkudde och en mindre kudde i soffan + ett överdrag till ännu en sittkudde. Tyget till vänster är från Åhléns och jag har även en lampskärm i samma tyg...Fint eller inte?
Bild
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jättefint! :app: Jag har spanat på samma eller heter en likadan? vaxduk fast i brunt, men jag tror inte den passar här... :hmm:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
För den som undrar...så håller jag på och förändrar...ja...typ det mesta i detta radhus. Jag är nöjd med de helvita väggarna i vardagsrummet...sen ska resten förändras...Detta kommer kosta skjortan säkert och blod, svett och tårar...Just nu har vi inga pengar heller, så nu förändrar jag det lilla, lilla och hoppas att det känns bättre...
Köket t ex var bara brunt, furu och hemsk när vi flyttade in men en liten bit på väg är jag iaf! Planen är att måla ALLT furu vitt, så fort som möjligt! :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av lenaj
Å så snygga kuddar!!!!!!!! :D

Din vaxduk på furuköksbordet-idé snor jag direkt!! Har furubord och furustolar och furuväggar i detta 70-tals hus! :D
Användarens profilbild
Av Buscilla
Aber frauleine Fantasi, dast bist sehr lecker. Du bist eine super duper Architekt.

Små medel kan göra stor skillnad :tumsup:
Användarens profilbild
Av Amiechan
fantasiflicka skrev:Detta kommer kosta skjortan säkert och blod, svett och tårar...Just nu har vi inga pengar heller, så nu förändrar jag det lilla, lilla och hoppas att det känns bättre...
Köket t ex var bara brunt, furu och hemsk när vi flyttade in men en liten bit på väg är jag iaf! Planen är att måla ALLT furu vitt, så fort som möjligt! :roll: :lol:
Det blir bättre för varje småsak man gör! Jag lovar :D Det var så vårt vardagsrum gick från "hemskt sjuttital" till snyggt utan att vi hade så mycket pengar.

Förresten så tänkte jag direkt "Hon borde måla benen och stolarna vita" när jag såg fotot på bordet, så där hejar jag på dig 8) Det blir så kaxigt snyggt!
Användarens profilbild
Av Soffi
Buscilla skrev:Aber frauleine Fantasi, dast bist sehr lecker. Du bist eine super duper Architekt.

Små medel kan göra stor skillnad :tumsup:
Snyggt, det funkade jättebra med tygerna!! :tumsup:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Amiechan skrev:[

Förresten så tänkte jag direkt "Hon borde måla benen och stolarna vita" när jag såg fotot på bordet, så där hejar jag på dig 8) Det blir så kaxigt snyggt!
JAVISST! bordets underdel ska bli vitt...men jag målar inte inne och nu är det vintertid...(JO, det ÄR faktiskt minus här nu) så det blir väl framåt våren! :lol: :lol: När det gäller stolarna...så har vi fått dem och jag känner inte att de måste vara kvar. Så skulle det finnas en liten penning så köper jag några vita eller svarta stolar tror jag.
Eller så målar jag dem...eller klär in dem??? :roll: :D
Av Jenny
Det ser alldeles strålande bra ut!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?